افتتاح بزرگترین مرکز کارآفرینی دیجیتال در محله گلشن

شهردار منطقه ۴ از افتتاح مرکز کارآفرینی دیجیتال در محله کم برخوردار گلشن با حضور خانواده شهید معزز رضا بهزادی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" گفت: در عصر حاضر و در شهرهای توسعه یافته روش های نوین مدیریت شهری باعث می شود بسیاری از چالش ها و بحران های جامعه به فرصت تبدیل شود.

او گفت: در این روش نقمت ها به نعمت بدل شده و این مورد موجب رضایتمندی بیشتر و رسیدن به مطلوب می گردد.

کمالی زاده گفت: در این میان درخصوص  مراکز کسب و کار و کار آفرینی به عنوان راهی برای باز کردن گره های کور شهروندان، رهایی از بیکاری، کاهش جرایم ناشی از بیکار بودن، خودکفایی همشهریان و بسیاری نعمت های دیگر این مقوله حایز اهمیت است.

شهردار منطقه ۴ در ادامه افزود: افتتاح مرکز توتیا در محله کم برخوردارگلشن( خاک سفید) به عنوان بزرگ ترین مرکز دیجیتال شرق تهران، فعال در حوزه کارافرینی دیجیتال در ۱۰ شاخه استارتاپ که هر شاخه با ظرفیت اشتغال زایی تقریبا ۵۰۰ نفر در سال ، راهی برای رهایی از بیکاری ها و مشکلات متعدد آن است که در مرحله اول با کتاب دیجیتال شروع و اعلام آمادگی شده است. این مهم منجر به داشتن محله دیجیتال خواهد شد.

او خاطرنشان کرد:  با افتتاح این مرکز کسب و کار بسیاری از شهروندان  از جمله زنان بدسرپرست و بی سرپرست، افراد دارای سو پیشینه، کودکان کار، دانشجویان فارغ التحصیل شده جویای کار و ...که با مشکلات مالی مختلف دست و پنجه نرم می کنند، می توانند با اشتغال در شغل مورد علاقه خود نیازهای مالی و روحی شان را برطرف کرده و برای داشتن زندگی با سلامت بیشتر تلاش نمایند.

کمالی زاده ادامه داد:  این مرکز با مساعدت اداره آسیب های اجتماعی و با همکاری سازمان خدمات رفاه شهرداری تهران راه اندازی شده و امید می رود برای شهروندان این محله مثمرثمر و راهگشا باشد. 

شهردار منطقه ۴در پایان گفت:  وجود مراکز کارآفرینی می تواند برای افرادی که تا کنون دیده نشده اند و زمینه برای ایده ها، افکار نوین و خلاقیت هایشان فراهم نبوده، خود را بیشتر شناخته و راه برای خودکفایی آنها گسترده تر شود.

انتهای پیام

۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 31251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =