استفاده از ظرفیت‌های استان معین کرمان برای منطقه ۱۴ در شرایط بحرانی

شهردار منطقه۱۴ از برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه۱۴با استان معین(کرمان) با هدف افزایش تعاملات و استفاده از ظرفیت های موجود برای مدیریت بحران و ارائه حداکثر خدمات به مردم در شرایط بحرانی خبر داد.

.به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور گفت:  در این  نشست هم اندیشی  که با حضور   مدیر جمعیت هلال احمر استان کرمان، مدیران کل بحران استان های تهران، کرمان و جمعی از نمایندگان و مسئولان ارگان های ذیربط در پایگاه ویژه مدیریت بحران منطقه۱۴   برگزار شد، هماهنگی جهت مقابله و  مدیریت حوادث احتمالی برنامه ریزی و انسجام در مقابله با بحران ها در آینده صورت گرفت .

وی افزود: در این هم اندیشی ضمن گزارش های ارائه شده از سوی مدیران بحران کرمان  بر  هم افزایی  بین استانداری کرمان که معین منطقه ۱۴ تهران قرار گرفته، جلب مشارکت ها و هدایت صحیح کمک های مردمی در هنگام سانحه همچنین لزوم استفاده صحیح و بهینه از کلیه امکانات دولتی و غیردولتی به منظور ارائه حداکثر خدمات به مردم در بحران ها تاکید شد.

سالاری پور با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های موجود ، تجهیزات، دستگاه های خدمت رسان، بروزرسانی آموزش ها برای مدیریت بحران ،  ارزیابی توانمندی ها  و... از مصوبات جلسه مدیریت بحران بود ، بر اهتمام ویژه مدیریت شهری منطقه برای برنامه ریزی مدیریت بحران جهت خدمت رسانی به موقع به شهروندان  در صورت نیاز تاکید کرد.

انتهای پیام 

۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 31253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =