نصب ۲۷۴ برج نوری و پایه چراغ دکوراتیو در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ گفت:طی مدیریت جدید شهری ۲۰۳ برج نوری و ۷۱ پایه چراغ دکوراتیو در سطح معابر و بوستان های منطقه ۱۷ نصب شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به ارتقاء روشنایی معابر منطقه و تامین امنیت شهروندان، گفت: با توجه به اینکه یکی از عوامل مهم در بحث ارتقاء امنیت آرامش شهروندان، تقویت روشنایی معابر است، از ابتدای خدمت مدیریت جدید شهری در منطقه، تعداد ۲۰۳ برج نوری ۶ متری و ۴.۵ متری در بوستان های مسافر،هویزه،ابوذر،رز، زمزم،شهدای محله ، فاز ۲ هویزه ، فرهنگ ، گلسرخ ، ارکیده ، آفتاب ، جوانان ، دانش ، رشیدی جهان، رفتگر، زائر، شاهدی، صبا و معابر اصلی منطقه نصب شده است.

وی افزود: در راستای زیباسازی مناظر شهری و ارتقاء‌روشنایی و رفع نقاط بی دفاع شهری، ۷۱ پایه چراغ دکوارتیو در معابر اصلی خیابان زمزم ، سجاد جنوبی ، بزرگراه شهید چراغی و میدان مدافعان حرم نصب شده است.

شنگی با اشاره به نقش روشنایی در تأمین ایمنی و امنیت فضاهای شهری تصریح کرد: برج‌های نوری نصب شده در معابر، مجهز به هزار و ۱۵۰ پروژکتور و سیستم روشناییLED کم مصرف هستند که با حدود ۱۳ هزار متر طول انواع کابل کشی نصب شده است. همچنین با حفر چاه ارت و نصب کلید اتوماتیک از جان شهروندان محافظت می شود و امکان برق گرفتگی به صفر می رسد.
شهردار منطقه اظهار کرد:از آنجا که روشنایی معابر نقش تعیین کننده ای در کاهش جرایم و افزایش آرامش مردم حین تردد در سطح شهر دارد، این اقدامات در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است؛ در گذشته این معابر دچار خاموشی یا کم نور بوده اند که با تدابیر انجام گرفته، سرقت اقلام برج‌های نوری کاهش یافته است، همچنین با نصب لامپ‌های کم مصرف LED مصرف برق نیز کاهش یافته است.

شنگی خاطرنشان کرد: ان شالله تا انتهای سال، ۳۲ برج نوری با ۱۳۰ پروژکتور در بوستان الهادی نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 31303

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =