نامگذاری دو معبر در منطقه ۱۳ به نام شهیده سلامت فرحناز چاوشی و شهید علی عجبی نائینی

در مراسمی با حضور سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران و محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ و جمعی از مدیران، نام شهیده سلامت فرحناز چاوشی و علی عجبی نائینی بر سیمای دو معبر محلات نیروی هوایی و شهید اشراقی نقش بست.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، با هدف  قدردانی از تلاشهای جامعه سلامت کشور در مبارزه با بیماری کرونا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مراسم نامگذاری دو معبر منطقه با حضور  خانواده معظم شهدا، علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران، علی احمدی شهردار منطقه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی،   رئیس روابط عمومی، مسئول اداره ایثارگران و جمعی از معتمدان برگزار شد.
طی این مراسم، ضمن رونمایی از پلاک های معابر خانواده معظم شهدا، خیابان های ۳۷ /۴حدفاصل خیابان های چهارم و پنجم نیروی هوایی و هشت متری اول واقع در خیابان دماوند، حدفاصل خیابان غفاری و خیابان انیسی به نام شهیده والا مقام سلامت فرحناز چاوشی و علی عجبی نائینی تغییر یافت.
محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳، حفظ سلامت و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را حاصل  ایثار و رشادت و مجاهدت‌های فرزندان این مرزو بوم دانست و افزود: در مدت شیوع بیماری کرونا پرستاران و پزشکان زیادی در خط مقدم خدمت رسانی بودند و برخی از آن ها نیز در این راه جان خود را از دست دادند و نامگذاری معابر به نام ایثارگران کادر درمان کشور کمترین کاری است که می‌توان در تقدیر از این عزیزان انجام داد.
او تاکید کرد: باید پاسدار خون شهدای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس باشیم و از طریق نامگذاری اماکن و معابر به عنوان اولویت برنامه های مدیریت شهری، نام شهدا را زنده نگه داریم.    
رضا افشار، رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ نیز در حاشیه این مراسم گفت: با عنایت به درخواست خانواده محترم شهیده سلامت  چاوشی و  شهید علی عجبی نائینی در خصوص نامگذاری خیابان " ۴/۳۷" و "هشت متری اول" و به استناد مصوبه آئین نامه نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران و تصویب در شصت و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران، فرآیند نامگذاری معبر مذکور توسط اداره روابط عمومی پیگیری و به سرانجام رسید.
او یاد آور شد : ۷۵۷ شهید از  این منطقه تقدیم میهن اسلامی شده که افتخاری بزرگ برای شهروندان منطقه ۱۳ تهران است و مدیریت  شهری منطقه نیز در تکریم و گرامیداشت شهدای عزیز تهران از طریق برنامه های مختلف از جمله  نامگذاری اماکن و معابر به این امر اهتمام ویژه دارد.
در پایان نیز، با هماهنگی اداره امور ایثارگران از دو خانواده معظم شهید توسط مسئولان تجلیل و قدردانی شد.
 

انتهای پیام 

۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر: 31330

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =