تذکرات و پیشنهادات شهروندان به صورت جدی پیگیری می‌شود/ امکان گزارش تخلفات احتمالی در شهرداری از طریق سامانه ۱۳۷

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: در کنار سرعت پاسخگویی به شهروندان این تعهد را می‌دهیم که تذکرات و پیشنهادات آنها در شهرداری تهران پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ داوود گودرزی در اولین همایش شهروندان مشارکت جو گفت: از همکارانم در مجموعه ۱۳۷ تشکر می کنم که در تمام مناطق شهر تهران در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند و ۲۰۰ نفر در ستاد سامانه ارتباط مردمی به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.
وی افزود: در گذشته با توجه به محدودیت هایی که در سامانه وجود داشت و مردم مدت زیادی پشت خط می ماندند اما برخی از شهروندان با وجود تمام این محدودیت ها حرف خود را به مدیران شهری می رساندند.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران ادامه داد: نزدیک به ۴ میلیون شماره از شهروندان در سامانه وجود دارد که وقت گذاشته اند و موضوعات شهری را با شهرداری تهران در میان می گذارند.
وی بیان کرد: در اوایل مشخص نبود که پیگیری تماس های شهروندان به چه جایی ختم می شود، اما بعد از ۱۷ سال با ادغام دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ و فعالیت های ۲۴ ساعته این مجموعه از یک سو و از سوی دیگر ایجاد امکان بازخورد این گزارش های مردمی مبنی بر دنبال کردن موضوعات و اعطای کد رهگیری تغییراتی بود که در سامانه ۱۳۷ پلاس به وجود آمد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر  زمان  معطلی در زمان ارتباط با سامانه ارتباط مردمی زیر ۵ دقیقه است، تاکید کرد: همچنین در کنار سرعت پاسخگویی به شهروندان این تعهد را می دهیم که تذکرات و پیشنهادات آنها در شهرداری تهران پیگیری می شود.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در ادامه گفت: یکی از شاخصه های مدیران شهرداری نحوه برخورد آنها در پاسخگویی به پیام های شهروندان است که در ارزیابی مدیران تاثیر دارد. تجربه ثابت کرده اگر ظرفیت مردمی در کنار مدیران قرار گیرد، اتفاقات خوبی در حوزه اداره شهر روی می دهد.
گودرزی ادامه داد: کسی که می خواهد شهر تهران را اداره کند اگر از ایده ها و نظرات مردم استفاده کند یک آورده خوبی را برای خود به همراه دارد.
وی با اشاره به اینکه امام راحل با همین مردم انقلاب کرد و جنگ را به پیروزی رساند و ۴۳ سال است که انقلاب را پیش برده ایم، بیان کرد: شهردار تهران بارها عنوان کرده اند که ما برای نوکری مردم آمده ایم و با تمام وجود به این مساله اعتقاد داریم و اثبات می کنیم.
رئیس سازمان بازرسی شهر تهران یادآور شد: خدمت به مردم از مبانی مدیریت در اسلام است. اینکه عنوان می کنیم سامانه های ارتباط مردمی را بعد از ۱۶ سال به روز کرده ایم و شهروندان می توانند موضوعات را دنبال کنند، یک شعار نیست یا به عنوان مثال وقتی مدیریت شهری مطرح می کند که در موضوع پروانه های ساختمانی که به زیر دو ماه برسانیم نیز از همین جنس است.
گودرزی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در بهمن ماه به برکت دهه مبارک فجر شاهد افتتاحیه های زیادی هستیم.
وی با بیان اینکه موضوع ارتباط شهروندان با شهرداری مهم است، افزود: بخشی  را در سامانه اضافه کرده ایم که گزارش فسادها و تخلفات اداری کارکنان شهرداری منعکس می شود. بخش گزارش های تخلفات در شهرداری تهران در سامانه ارتباط مردمی با اهمیت بیشتری قرار گرفته است و از این بخش از سامانه رونمایی می شود.
انتهای پیام/
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 31390

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =