برقراری ۴۰ میلیون تماس و ۲۴ میلیون ماموریت کاری در سامانه ۱۳۷ پلاس

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) از انجام ۴۰ میلیون تماس از سوی شهروندان و ۲۴ میلیون ماموریت کاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ رضا ناصری سرای در نخستین همایش تجلیل از شهروندان مشارکت جو که در برج میلاد تهران با حضور شهردار تهران؛ معاونان شهردار و مدیران شهری و شهروندان برگزار شد، گفت: در حال حاضر در سامانه ارتباط همگانی ۱۳۷ پلاس ۴ میلیون شماره شهروندان ثبت شده است که نشان از مشارکت بالای شهروندان در اداره شهر دارد.
وی افزود: همچنین از ۴۰ میلیون تماسی که با سامانه گرفته شده؛ ۲۴ میلیون ماموریت کاری توسط سامانه ۱۳۷ پلاس انجام شده است.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) ادامه داد:  در این جشنواره و در سه بخش «شهرداد»، «شهرساز» و «شهرآرا» از مدیران و کارکنان شهرداری و شهروندانی که بیشترین تعامل، همکاری و تماس با سامانه‌های مدیریت شهری و نظارت همگانی را داشته‌اند تجلیل بعمل خواهد آمد.
وی بیان کرد: جایزه «شهرداد» برای شهروندانی است که بیشترین مشارکت در دوره جدید مدیریت شهری را داشته اند.
ناصری با اشاره به بخش شهروند اصلاح‌گر تاکید کرد: اولین مشارکت‌کننده پس از رونمایی از سامانه ۱۳۷ پلاس و در بخش شهروند پلاس، بیشترین مشارکت به صورت خانوادگی که تحت عنوان شهروند تماس خانوادگی نامیده می شود نیز تجلیل می شوند.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس در ادامه گفت: در بخش شهروند گزارشگر نیز مشارکت موثر در گزارشگری فساد و تخلف تقدیر می شوند.
وی افزود: در بخش شهروند گزارشگر، مشارکت موثر در احقاق حقوق شهر و شهروندان و در بخش شهروند طلایی، مشارکت مستمر از ابتدای راه‌اندازی سامانه‌های مردمی تقدیر می شود.
به گفته ناصری؛ در بخش های شهروند وفادار و برخط، بیشترین مشارکت در بستر فضای مجازی؛ در بخش شهروند شهیر، شهروند مشهور مشارکت‌جو، بخش شهروند با تجربه از  شهروند فعال پیشکسوت و در بخش شهروند ایثارگر نیز از شهروند مشارکت‌جوی ایثارگر تقدیر می شود.
رئیس سامانه ۱۳۷ پلاس یادآور شد: جایزه «شهرساز» نیز برای مدیران و شهردارانی است که بالاترین و بیشترین میزان پیگیری پیام‌های مردمی را داشتند و شامل پیگیرترین شهردار منطقه در مواجهه با پیام‌های شهروندی (شهردار پاسخگو)، پیگیرترین مسئول سامانه ۱۳۷ پلاس (مسئول پاسخگو)، پیگیرترین شهردار ناحیه (مدیر پاسخگو) و پیگیرترین بازرس منطقه (بازرس پاسخگو) هستند.
ناصری سرای تاکید کرد: جایزه «شهرآرا» مختص پیگیرترین نیروی اجرایی ناحیه (کارمند پاسخگو) و پیگیرترین کارشناس پاسخگوی تماس شهروندی (کارشناس پاسخگو) است که از ارزیابی‌های مردمی برای انتخاب این افراد استفاده شده است.
انتهای پیام/
۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 31392

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =