افتتاح ۱۰ جایگاه سوخت در پایتخت تا پایان سال/ معطلی شهروندان در صف‌های بنزین کاهش یابد

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:انتظار می‌رود در موضوع جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس به دنبال پیچیده کردن روند کارها نباشیم.

به گزارش شهر، جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از تصمیم برای سپردن ایجاد و توسعه جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس به شهرداری‌های مناطق خبر داد و اظهار کرد: افتتاح جایگاه‌های جدید در سطح شهر، باعث تسهیل و تسریع در سوخت‌گیری و کاهش زمان معطلی شهروندان در صف‌هایی که در جایگاه‌های موجود بنزین شاهد آن هستیم، می‌شود.

وی ادامه داد: با از بین بردن دیوان‌سالاری اداری و تشریفات زائد آزاردهنده، باید به نوعی اقدام شود که شهرداری‌های مناطق در جذب سرمایه‌گذاران خصوصی، تسهیل و تسریع کنند.

تشکری هاشمی بیان کرد: احداث جایگاه سوخت در هر محله گامی رو به جلو به منظور پاسخ‌گویی به یکی از مطالبات مردم محلات است و  انتظار می‌رود در موضوع جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس به دنبال پیچیده کردن روند کارها و طولانی شدن فرایندها نباشیم و تمام تلاش خود را برای تحقق این برنامه به کار بگیریم.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:  با توجه به گذشت ۶ ماه از زمان تصویب مصوبه احداث جایگاه‌های سوخت کوچک‌مقیاس در شورا، انتظار می‌رود تا پایان سال شاهد افتتاح حداقل ۱۰ جایگاه در سطح شهر باشیم.

وی یادآور شد: رویکرد شنبه‌های امید و افتخار باید از اینکه چه کاری می‌خواهیم انجام بدهیم به چه کارهایی انجام داده‌ایم، تبدیل شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
کد خبر: 31404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =