کنگره شهدای محله جوادیه برگزار می‌شود

شهردار منطقه ۱۶ اظهار داشت: کنگره شهدای محله جوادیه همزمان با فصل نیایش و ایام شهادت امام هادی علیه السلام برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مرتضی روحانی با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز فصل نیایش حلول ماه رجب، ایام شهادت امام هادی علیه السلام و درآستانه دهه مبارک فجر، کنگره شهدای محله جوادیه در منطقه ۱۶ برگزار می گردد. محله جوادیه از محلات قدیمی تهران با تقدیم ۵۵۰ شهید در انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس جزء محلات شهید پرور دارالشهدای دانش آموزی شهر تهران منطقه ۱۶ می باشد.

سید مهدی حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز در این باره خاطر نشان کرد: در این مراسم که روز پنجشنبه ۶ بهمن ماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع فردانش واقع در محله جوادیه، خیابان ده متری اول نبش بازارچه برگزار می گردد، نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا اجرای مراسم را بر عهده دارد، سخنران مراسم کنگره شهدای محله جوادیه حجت الاسلام و المسلمین شیخ عباس صراف می باشد  و کربلایی صابر خراسانی شاعر آئینی به شعر خوانی می پردازد و کربلایی نریمان پناهی مداح اهل بیت نیز به یاد شهدا با نوای گرم خود روضه خوانی و مداحی خواهد کرد.

شایان ذکر است در پایان مراسم که با حضور مسئولین کشوری و لشگری و مقامات محلی برگزار می شود، از ۵۰ خانواده شهید تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام 

۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 31410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =