شنبه‌های امید و افتخار یعنی کار/ درآمدزایی شهرداری به‌گونه‌ای نیست که بر مردم فشار وارد شود

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد من افتتاح پروژه‌ها و برگزاری شنبه‌های امید و افتخار به معنای انجام کار و داشتن عملکرد مثبت است.

عبداله ایزدپناه در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه خوشبختانه بر اساس گزارشات، عملکرد شهرداری در تمام زمینه ها رضایت بخش و امید بخش بوده است، اظهار کرد: در یک سال و نیم اخیر در بسیاری از زمینه ها به ویژه پروژه های کلان پیشرفت خوبی در پایتخت حاصل شده است.

نماینده مردم ایذه در خانه ملت با اعلام اینکه در حوزه مترو و ساخت بزرگراه‌ها به خوبی کار شده است، یادآور شد: در حوزه مدیریت پسماند نیز پیشرفت خوبی در تهران حاصل شده که باید بیش از این به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی عملکرد شهرداری تهران را در مجموع مثبت ارزیابی کرد و افزود: این در حالی است که اداره تهران به عنوان شهری بزرگ، با سختی مواجه است و هرکسی نمی‌تواند شهر تهران را مدیریت کند اما مدیریت خوب شهردار تهران مایه امید است.

ایزدپناه با بیان اینکه شنبه‌های امید و افتخار یعنی کار و عملکرد مثبت، یادآور شد: اینکه هر هفته بتوان پروژه افتتاح کرد، به معنای خدمت بسیار خوب به مردم است که باید مردم مناطق و محلات از این اقدامات اطلاع پیدا کنند.

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بنابر آنچه اعلام شده قرار بر این است که در بازه زمانی انتهای سال شاهد افتتاح طرح‌ها به صورت روزانه در تهران باشیم و این اتفاق مثبتی است و به معنای این است که کار صورت می گیرد که جای تقدیر از مدیریت شهری دارد.

وی با تأکید بر اینکه دغدغه های مردم باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: در بحث هزینه‌ها و درآمدهای شهرداری باید به شکلی عمل شود که مردم آسیب نبینند؛ هرچند گزارشات شهردار تهران نشان می‌دهد که درآمدزایی شهرداری به گونه‌ای نیست که بر مردم فشار وارد شود.

انتهای پیام/

۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
کد خبر: 31468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =