نخستین جام بازی‌های الکترونیکی جایزه بزرگ شهر تهران برگزار می‌شود

سازمان ورزش شهرداری پایتخت، نخستین جام بازی های الکترونیکی جایزه بزرگ شهرتهران را برگزار می کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، جشنواره جایزه بزرگ بازی های الکترونیک شهر تهران با حضور ده‌ها هزار شهروند پایتخت نشین، در ۵ رشته مختلف برگزار می شود.

در این جشنواره بانوان در دو رشته کلش رویال(موبایلی)(Clash Royal) و تِرَک مانیا Track Mania)) و آقایان نیز در رشته های فیفا ۲۳، E فوتبال ۲۳ و کلش رویال(موبایلی)(Clash Royal) با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گفته محمد مشهدی یاری رییس اداره تفریحات و بازی های سازمان ورزش، انجمن ورزش های الکترونیکی فدراسیون ورزش های همگانی نیز از این فرصت به منظور ترکیب انتخابی تیم ملی بهره خواهد برد.

بر این اساس، ثبت نام رایگان، از ۵ بهمن آغاز شده و تا ۱۸ ماه جاری ادامه خواهد داشت و علاقمندان به شرکت در این جشنواره تفریحی-رقابتی می توانند با مراجعه به نشانی armanjashnvareh.com نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

این رویداد بزرگ، از ۲۳ بهمن ماه آغاز و تا سی ام ماه جاری به طول می انجامد و در پایان جوایزی بسیار نفیس به برندگان اعطا خواهد شد.

گفتنی است این برنامه، ذیل جشنواره آرمان برگزار می شود که طی آن معاونت امور اجتماعی و فرهنگی به منظور ایجاد فضایی شاد و بانشاط برای مردم پایتخت، ۵۲ رویداد مختلف  فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی را تعریف کرده است.

انتهای پیام 

۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 31479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =