ایجاد روحیه همدلی عاملی موثر در افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و جلب رضایت شهروندان است

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در نشست با مدیران اداره کل سرمایه انسانی بر تکریم همکاران محترم، رعایت کرامت انسانی و رفع دغدغه‌ها و درخواست‌های ایشان تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، در ابتدای این برنامه «اکبر مردانی» ضمن خیرمقدم، گزارش کوتاهی از اقدامات صورت‌گرفته در راستای بهبود، توسعه و تحول فرآیندهای اداری سرمایه انسانی و همچنین رسیدگی به درخواستها و دغدغه‌های کارکنان محترم ارائه کرد.

در ادامه «مجید باقری» معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه سرمایه انسانی، بر رعایت کرامت و رأفت انسانی و همچنین همدلی و همراهی با همکاران محترم تاکید کرد و خواستار احقاق حقوق کارکنان و مطالبات آن‌ها در چهارچوب مقررات و ضوابط قانونی شد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به طراحی بسته خرسندساز دوم در راستای ارتقای سطح رفاه و معیشت کارکنان از حاضرین خواست تا با ارائه پیشنهادات و طرح‌های نوآورانه و سازنده خود در نظام اداری گام موثری در جهت گشایش امور پرسنل برداریم.

باقری با تاکید بر ضرورت خلاقیت و نوآوری در انجام امور حوزه سرمایه انسانی؛ فعال‌سازی سامانه ملاقات با کارکنان، بازدید از مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، هم‌اندیشی با مدیران و رسیدگی به درخواست‌های کارکنان و همچنین راه‌اندازی میزخدمت را از اقدامات خوبی برشمرد که تاکنون صورت‌گرفته و در ادامه ابراز امیدواری کرد با اجرای چنین طرح‌هایی شاهد رفع دغدغه همکاران و تامین رضایت آن‌ها باشیم.

این گزارش می‌افزاید در این برنامه حاضرین ضمن بحث و گفت‌وگو و تبادل اطلاعات، نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

انتهای پیام 

۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 31502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =