اجرای عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح مناطق ۱۷ و ۱۸ روی بزرگراه آیت‌الله سعیدی

شهردار منطقه ۱۷ گفت: عملیات ساخت پل روگذر آیت الله سعیدی به عنوان پروژه عمرانی مشترک منطقه ۱۷ و ۱۸ از دو ماه پیش آغاز شده و در حال اجرا است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه در خصوص عملیات ساخت پل روگذر آیت الله سعیدی با عنوان پروژه عمرانی مشترک منطقه ۱۷ و ۱۸، گفت: شروع این عملیات عمرانی از دو ماه قبل آغاز شده است.

 وی افزود: پروژه مذکور در حال حاضر در مرحله حفاری شمع پایه های پل در محل هایی است که رفع معارض شده و پیش بینی می شود این پروژه طبق برنامه زمان بندی به بهره برداری برسد.
شنگی تصریح کرد: با اجرا شدن این طرح و ساخت روگذر در بزرگراه آیت الله سعیدی، اتصال خیابان شهیدان مقدم در منطقه ۱۷ به خیابان مهر در منطقه ۱۸ در محور شرق به غرب و خیابان شهیدان متین در منطقه ۱۷ به خیابان شهید زقر در منطقه ۱۸ محور غرب به شرق انجام می شود و تردد شهروندان دو منطقه با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

گفتنی است بخشی از اقدامات ساخت تقاطع غیرهمسطح مناطق ۱۷ و ۱۸ بر روی بزرگراه آیت الله سعیدی شامل تجهیز کارگاه، ساخت پلکان جهت رفیوژ میانی، مونتاژ و برش آهن آلات گاردریل و هندریل و.‌.. در کوله شمال شرقی به طول ۱۵/۷۰ متر در ارتفاع ۲ متر، مونتاژ و برش آهن آلات گاردریل و هندریل و... در کوله جنوب غربی به طول ۱۳ متر در ۲ متر، سونداژ معارضین در کوله های شمال شرقی، جنوب غربی و جنوب شرقی، برش دیوار بتنی مسلح در کوله شمال شرقی، برش و جابجایی دیوار بتنی مسلح در کوله جنوب غربی، ساخت کول بتنی حدود ۷۰ عدد به قطر یک و نیم متر، خاکبرداری کوله جنوب شرقی، شمال غربی و شمال شرقی جهت رسیدن به تراز سر شمع ها حدود ۳۰ متر مکعب، حفاری محل شمع ها در کوله جنوب شرقی و جنوب غربی می باشد که تا کنون انجام شده است.

انتهای پیام/

۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 31510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =