در دوره جدید مدیریت شهری، نگاه سلامت‌محور وجود دارد/ تهیه ۲ هزار و ۷۰۰ واکسن آنفلوانزا برای کارگران شهرداری

مدیرعامل شرکت شهر سالم از تهیه ۲ هزار و ۷۰۰ دوز واکسن آنفلوانزا برای کارگران شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ امیر نورمحمدی در بیست و دومین شنبه امید و افتخار در آغاز طرح واکسیناسیون هپاتیت کارگران شهرداری تهران گفت: شرکت شهر سالم از سال ۷۳ با ۵ مرکز درمانی شروع به فعالیت کرد و امروز با ۱۹ مرکز درمانی در حال خدمت رسانی به پرسنل و بازنشستگان شهرداری است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم افزود: ۴۰ درصد از خدمات شرکت شهر سالم برای کارکنان شهرداری و ۶۰ درصد خدمات نیز به شهروندان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه متولی بهداشت و درمان پرسنل و کارکنان شهرداری تهران است، ادامه داد: در دوره جدید مدیریت شهری نگاه سلامت محور وجود دارد که از جمله آن بحث پایش سلامت کارکنان بوده است.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱، پایش سلامت ۴۱ هزار و ۵۴۲ نفر از کارکنان اعم از کارمندان و کارگران انجام شد که از این تعداد ۲۷۱۷۷ نفر از کارمندان شهرداری و ۱۴۳۶۵ نفر در حوزه کارگری بوده اند و در نهایت نیز ۳۷۷۰ نفر برای ارجاعات تخصصی به مراکز درمانی ارجاع داده و تحت درمان قرار گرفتند.  این ارزیابی و پایش شامل دو حوزه جسمی و روانی کارکنان و کارگران شهرداری تهران بوده است.

نورمحمدی یادآور شد: با توجه به اینکه یکی از مشاغل پرخطر در شهرداری تهران، خدمات انجام شده توسط پاکبانان است، با حمایت وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی تهران تامین واکسن های مورد نیاز انجام و طرح آغاز شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه واکسن هپاتیت در ۳ دوز به کارگران تزریق می شود، گفت: با تعامل با وزارت بهداشت ۲۷۰۰ واکسن آنفلوانزا برای کارگران و کارکنان شهرداری تامین شده است.

انتهای پیام/

۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 31511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =