اجرای طرح حامی شهر در منطقه ۹ ادامه دارد

شهردار منطقه ۹ از اجرای طرح حامی شهر به منظور ساماندهی افراد بی سرپناه و انتقال آنها به گرمخانه غرب پایتخت در شب های سرد زمستان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: باتوجه به برودت هوا، نسبت به استقرار چند دستگاه اتوبوس در محل‌های از پیش تعیین شده برای هدایت افراد فاقد سرپناه به مراکز نگهداری توسط اداره آسیب های اجتماعی اقدام شده است.
او افزود: علاوه بر جمع آوری و ساماندهی این افراد با تعامل نهادها و دستگاه‌های مرتبط، امکان بازتوانی و سامان بخشی به اوضاع معیشتی این قشر آسیب پذیر فراهم شود.
شهردار منطقه ۹ اضافه کرد: علاوه بر سرکشی‌های مداوم در محلات، طرح حامی شهر نیز در راستای ابلاغیه سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی از ساعت ۲۱ شب تا پنج صبح با استفاده از یک دستگاه خودروی ون، اتوبوس های سیار و حضور مددکاران اجتماعی، خدمت رسانی در این راستا را حال انجام است.
مرتضوی تاکید کرد که ضمن جمع آوری معتادان و غربالگری آنها، به منظور رسیدگی به وضعیت آنها به مراکز بازپروری معرفی می‌شوند.
این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ با اشاره به جمع آوری ۵۹ کارتن خواب متجاهر در شب‌های گذشته از شهروندان خواست چنانچه افراد کارتن خواب و سرگردان در معابر و اماکن عمومی را مشاهده کردند مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع داده تا اکیپ‌های مربوطه سریعا به محل اعزام و نسبت به انتقال و تحویل آنها اقدام کنند.

انتهای پیام

۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 31516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =