وقوع آتش‌سوزی در محل نگهداری مواد اولیه عطر در ناصرخسرو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در محل نگهداری مواد اولیه تولید عطر و ادکلن و نجات ۱۰ نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش شهر، جلال ملکی از وقوع حریق در محل نگهداری مواد اولیه تولید عطر و ادکلن و نجات ۱۰ نفر در این خصوص خبر داد و گفت: ساعت ۱۱:۵۲ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان ناصرخسرو، ابتدای صوراسرافیل به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و متعاقباً چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: یک ایستگاه موقت در میدان امام خمینی (ره) مستقر است که در ابتدای امر، همکاران از آن ایستگاه موقت به محل حادثه اعزام شدند و سه ایستگاه دیگر نیز به‌طور همزمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در محل حادثه مشاهده شد که در یک ساختمان دوطبقه قدیمی که بر پشت بام آن یک فضایی در حدود ۵۰ متر با سقف‌های شیروانی ایجاد شده بود که در آن ساختمان فروش و نگهداری عطر و ادکلن انجام می‌شد و در این محل نیز مواد اولیه که قابلیت اشتعال و حتی انفجار نیز داشت، نگهداری می‌شد و کاملاً شعله‌ور و در حال سرایت به ساختمان‌های اطراف بود.

ملکی تصریح کرد: چند نفری نیز در آن بخش حضور داشتند که با کمک نردبان هیدرولیکی به پایین منتقل شدند و حدود ۱۰ نفر با حضور آتش‌نشانان بدون آسیب‌دیدگی از محل خارج شدند و یک نفر نیز از محل پا دچار مصدومیت شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در پایان از اطفا حریق خبر داد.

منبع: مهر 

انتهای پیام/

۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 31533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =