برگزاری جشنواره آرمان با هدف استعدادیابی و نشاط اجتماعی

دبیر جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران گفت: جشنواره آرمان با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و استعدادیابی و بازیابی هویت اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ رضا سیفی در بخشی از نشست خبری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: جشنواره آرمان با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و استعدادیابی و بازیابی هویت اجتماعی برگزار می شود که دارای ۵۲ موضوع و ۱۰ سرفصل است.

وی افزود: نخستین جشنواره، جام بازی های الکترونیکی است که ثبت نام این جشنواره تا ۱۸ بهمن ادامه داشته و از ۲۳ بهمن شروع می شود. در نظر داریم تا برندگان این جشنواره را به عنوان منتخبان تیم ملی بازی های الکترونیک معرفی کنیم.

دبیر جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران با بیان اینکه در کشور ۳۰ میلیون گیمر زیر ۳۰ سال وجود دارد، ادامه داد: مقرر شده تا این جشنواره نیز در سایر کلانشهرها متناسب با رویدادهای بزرگی که در تهران برگزار می شود، اجرا شود و در نهایت برگزیدگان کلانشهرها در دور نهایی با هم به رقابت بپردازند.

وی بیان کرد: این جشنواره در سه دوره در نظر گرفته شده که دوره نخست رقابت محلات و مناطق با هم است، دوره دوم رقابت برگزیدگان کلانشهرها و در دوره سوم نیز در نظر داریم که این رقابت ها در سطح بین المللی ادامه داشته باشد.

سیفی یادآور شد:  جشنواره المپیک ورزشی محلات نیز دوره اول آن که شامل رقابت نخبگان ورزشی در سطح محله ها است، برگزار شده و قهرمانان ۸ رشته ورزشی نیز مشخص شده است؛ اکنون دور دوم این جشنواره که رقابت برگزیدگان محله ها در سطح مناطق شهری است، در حال برگزاری است و اختتامیه این جشنواره نیز در اواخر بهمن ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: 31536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =