۴ هزار میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلب داریم/ تحقق بودجه غیرنقد تا ۲ هزار میلیارد تومان بیش از تکلیف

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: چهار هزار میلیارد تومان مطالبات از دستگاه‌های دولتی تاکنون تایید شده که باید در سازمان حسابرسی تایید شود تا بتوانیم جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، لطف الله فروزنده در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حساب درآمد شهرداری منتهی به آذرماه امسال با بیان اینکه در ۹ ماه ۸۷ درصد بودجه محقق شده است، اظهار کرد: تکلیف ما ۵۰ هزار میلیارد تومان است و ۶۰ هزار میلیارد تومان از اختیارات ما در بخش نقد و غیرنقد خواهد بود که در بخش غیرنقد هشت هزار میلیارد تومان تکلیف داریم و به نظر به ۱۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اعلام اینکه بخشی از درآمدها رقم کمی دارد، اما ناشی از کم کاری نیست، گفت: دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان عوارض گمرکی پیگیری و محقق شد و اقداماتی که قابلیت پیگیری داشته باشد، حتما انجام خواهد شد.

وی افزود: چهار هزار میلیارد تومان مطالبات از دستگاه های دولتی تاکنون تایید شده که باید در سازمان حسابرسی تایید شود تا بتوانیم جذب کنیم.

فروزنده با بیان اینکه در بند به بند جدول بودجه مشخص است که افزایش درآمد را شاهد هستیم، یادآور شد: عملکرد پس از ثبت انجام خواهد شد. عملکرد چهار هزار میلیارد تومان بود که حالا به ۱۴ هزار میلیارد تومان رسیده و قطعا در این ماه به ۱۷ هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی با اعلام اینکه ۹ هزار میلیارد تومان به حمل و نقل اعتبار دادیم که منتظریم اسناد آن بازگردد، تصریح کرد: ۷۰ درصد نقدینگی برای پروژه های عمرانی مناطق تخصیص داده ایم که در مجموع ۵۰۰ میلیارد تومان از ما طلبکارند. سه هزار میلیارد تومان از اسناد مترو باز است که به دنبال تسویه آن هستیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه منظور شهردار تهران این نبود که بین تحقق درآمد و عملکرد ارتباطی وجود ندارد، گفت: منظور ایشان این بود که جلسه ای برگزار شود تا گزارشات در خصوص عملکرد ارائه شود.

انتهای پیام/

۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 31557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =