نماینده شورای شهر در شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی پژوهشی شهرداری تهران انتخاب شد

نماینده مطلع و تام‌الاختیار شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی پژوهشی شهرداری تهران و همچنین نمایندگان مطلع و تام‌الاختـیار شـورا جـهت عضویت در کمـیته کاربست طرح‌ها و فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار شهر، همزمان با یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، انتخاب نماینده مطلع و تام‌الاختیار شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی پژوهشی شهرداری تهران و همچنین نمایندگان مطلع و تام‌الاختـیار شـورا جـهت عضویت در کمـیته کاربست طرح‌ها و فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت.

بر همین اساس مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست، خدمات شهری با ۱۶ رأی از ۲۰ رأی مأخوذه به عنوان نماینده مطلع و تام‌الاختیار شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی پژوهشی شهرداری تهران انتخاب شد.

در ادامه این جلسه اعظم آهنگر، نادر منصور کیایی، محمد قربانی، رضا قاضی دیزجی، محمدحسین نوروزی و امید محمودی به عنوان نمایندگان مطلع و تام‌الاختـیار شـورا جـهت عضویت در کمـیته کاربست طرح‌ها و فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی انتخاب شدند.

انتهای پیام/

۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 31563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =