شن پاشی معابر شمالی تهران انجام شد و ترافیک روان است

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه شن پاشی در مناطق، ۱، ۲، ۴، ۳، ۶، ۵ و ۲۲ از ساعت ۳ صبح آغاز شده است، گفت: در هیچ کدام از معابر تهران مشکل تردد وجود ندارد.

به گزارش شهر، علیرضا جعفری مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص وضعیت پایتخت با شروع دوباره بارندگی ها، از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری برای خدمت رسانی در زمان بارش برف و باران خبر داد و گفت: طبق گزارش سازمان هواشناسی از ساعات پایانی روز گذشته نسبت رفع موانع آبگرفتگی و شن پاشی معابر شمالی تهران اقدام کردیم.

وی با اشاره به اینکه شن پاشی در مناطق، ۱، ۲، ۴، ۳، ۶، ۵ و ۲۲ از ساعت ۳ صبح آغاز شده است، گفت: در هیچ کدام از معابر تهران مشکل تردد وجود ندارد.

جعفری درخصوص نحوه اطلاع رسانی از سوی شهروندان برای شن پاشی در معابر فرعی نیز توضیح داد: شهروندان می‌توانند با تماس از طریق سامانه ۱۳۷ نسبت به وضعیت معابر محل زندگی خود و اعزام نیروهای خدماتی خبر رسانی کنند.

مدیر اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران  با تقدیر از همکاری  سردار حمیدی به منظور تسهیال تردد شهروندان گفت: در حال حاضر همه معابر تهران ترافیک روان است.

منبع: آنا

انتهای پیام/

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 31617

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =