برخورد شهرداری تهران با پیمانکاران متخلف برای بکارگیری کودکان

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در واکنش به انتشار فیلم بکارگیری کودکان در بخش خدمات شهری توسط پیمانکاران و تذکر عضو شورای شهر تهران، گفت: پیگیری و برخورد ویژه با پیمانکاران متخلف برای بکارگیری کودکان در بخش خدمات شهری انجام خواهد شد.

به گزارش شهر، علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح اقدامات شهرداری تهران برای جلوگیری از بکارگیری کودکان توسط پیمانکاران در بخش خدمات شهری شهرداری تهران، افزود: برای جلوگیری از این موضوع در شرایط پیمان یعنی نظام نامه فنی و اجرایی به پیمانکاران ابلاغ کرده ایم که به کارگیری کودکان ممنوع است.

وی افزود: نظارت بر پیمانکاران در تهران بر عهده مناطق است ولی ما نیز اخطارها و ابلاغات لازم را داشته ایم و تاکید بر عدم به کارگیری کودکان را داشته ایم و در صورت مشاهده این موضوع حتما برخورد صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: روزی که دو فیلم مورد تذکر عضو شورای شهر تهران منتشر شد تذکر لازم بار دیگر داده شد؛ متاسفانه ممکن است این تخلف روی دهد و ما وظیفه داریم موضوع را پیگیری کنیم و حتما پیگیری این مورد هم در دستور کار قرار گرفته است تا برابر پیمان میان شهرداری و پیمانکار اجرایی برخورد لازم صورت بگیرد. به طور کلی نیز دستگاه نظارتی ما به جدیت و دقت چنین مواردی را مورد رصد قرار خواهد داد.

وی تاکید کرد: بی تردید با توجه به خواست و تذکر اعضای شورای اسلامی شهر تهران موضوع بکارگیری کودکان در بخش خدمات شهری و موارد اعلام شده به صورت ویژه مورد پیگیری قرار می گیرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 31614

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =