۱۳۰ عملیات ۱۳۷ پلاس طی ۱۰۰ روز در منطقه ۹

شهردار منطقه۹ از اجرای ۱۳۰ عملیات توسط اداره ۱۳۷ شهرداری ناحیه یک با ۱۳۰ عملیات ایمن افزایی در معابر شهری غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: اقدامات ایمن افزایی با هدف کاهش خطرات جانی شهروندان در معابر محلی و پیاده روهای محلات در طول شبانه روز به طور مستمر طی ۱۰۰ روز در واپسین روزهای سال جاری  همچنان ادامه دارد.
او در خصوص اجرای برنامه های ایمن افزایی اداره ۱۳۷ گفت: ۴۰ مورد مرمت دریچه، ۳۰ مورد حذف زوائد فیزیکی و رفع چاله های خطر ساز به همراه ۱۸ مورد جانمایی زیر مخزنی نیز از اولویت های اجرایی بود.
شهردار منطقه ۹ در ادامه با تاکید بر حفظ جان عابران یادآور شد: ۱۲ مورد بهسازی جداول انهار و ۱۱ مورد صداگیری پلهای فلزی کوچه ها  نیز بخشی از فعالیت های شبانه روزی اداره ۱۳۷ در ناحیه یک می باشد.

مرتضوی تصریح کرد: همسطح سازی دریچه ها به تعداد ۱۰ مورد و ساماندهی زیر مخزنی نیز ۸ مورد به منظور تامین بهداشت محیط محلات انجام گرفته است.
این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ در خاتمه گفت: ۱۳۰ عملیات توسط اداره ۱۳۷ در ۱۰۰ روز اخیر سال جاری در ناحیه یک انجام شده که به طور شبانه روزی در برف و باران همراه شهروندان محلات بوده اند.

انتهای پیام

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
کد خبر: 31629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =