گفتمان‌سازی و شناسایی نخبگان از اهداف برگزاری نشست مشورتی نظارتی یک چالش یک راه حل است

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت:گفتمان سازی و شناسایی نخبگان از مهم ترین اهداف برگزاری نشست مشورتی نظارتی یک چالش و یک راه حل با کارکنان اداره درآمد شهرداری تهران است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، علی خوشنود مدیرکل تشخیص و وصول درآمد با اعلام این مطلب در نشست مشورتی نظارتی یک چالش و یک راه حل با کارکنان اداره کل درآمد، که به میزبانی شهرداری منطقه یک پایتخت برگزار شد؛ بر ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش با نخبگان به ویژه در حوزه در آمدی به منظور بهره گیری از ظرفیت آنان در راستای اهداف مدیریت شهری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نخبگان و خبرگان مدیریت شهری با ارائه مشکل و تشریح آن به دنبال یافتن راهکار مناسب خواهند بود، تاکید کرد: قطعاً یافتن مشکل اصلی در حوزه‌های عملکردی درآمدی بسیار حائز اهمیت و از مزیت‌های این جلسات است.

خوشنود با تاکید بر  لزوم همدلی و هم افزایی تمامی کارکنان اداره درآمد در پیشبرد اهداف مدیریت شهری گفت: امیدوارم با تلاش نیروهای خدوم شهرداری تهران و نزدیک شدن به ایام پایانی سال، روند رو به رشد درآمد شهرداری تهران بیش از پیش محقق شود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، هماهنگی و وحدت رویه در اخذ مطالبات شهرداری تهران در مناطق۲۲گانه و همدلی و یکپارچگی در همه واحدهای درآمدی و پاسخگویی به شهروندان را در درجه اول اولویت دانست و مشارکت شهروندان را برای پرداخت عوارض پایدار نیز ضروری ارزیابی کرد.

انتهای پیام 

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 31635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =