ساماندهی سدمعبر و بساط‌گستری در محله افسریه

شهردار منطقه ۱۵ از آغاز طرح ساماندهی سدمعبر و بساط گستری در محله افسریه خبر داد و گفت: این طرح در محله پرتردد و تجاری افسریه با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی با هدف حفظ انضباط شهری در حال اجراست و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهر، محمد شیری با اشاره به اینکه محله افسریه به جهت بافت تجاری و متراکمی که دارد، از محلات شلوغ  و پرتردد شهر تهران است، افزود: بنا به درخواستهای شهروندان و کسبه محله، پی گیری و بازدیدها انجام و اقدامات لازم جهت اخذ دستور قضایی انجام شد.

وی اظهار کرد: در ادامه از ابتدای بهمن ماه عملیات پاکسازی محله با هماهنگی راهور منطقه ۱۵، کلانتری ۱۵۶ افسریه، مدیران ناحیه ۵ و عوامل شهربان و معبربان آغاز شده و هر روز یکی از محورهای محله از حضور عوامل سدمعبر شامل بساط گستران، دستفروشان و وانتی های سیار پاکسازی می شود.

شهردار منطقه با تاکید براینکه طرح با هدف نظم بخشیدن به پیاده روها و معابری که محل تردد شهروندان و خودروهاست در حال اجراست، افزود: شهروندان محله از اجرای طرح یادشده ابراز رضایتمندی کرده و خواستار تداوم اجرای آن هستند.

وی یادآور شد: عوامل یاد شده از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در محله فعال بوده و نسبت به پاکسازی و ساماندهی معابر از فعالیت سدمعبر کنندگان اقدام  و به صورت ویژه از سدمعبر دستفروشان و مزاحمتهای ترددی که برای عابران و خودروها پیش می آید، ممانعت می کنند.

انتهای پیام 

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 31638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =