اجرای برنامه‌‎‌‎های گردشگری نوروز ۱۴۰۲ متناسب با فضای ماه رمضان

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: برنامه‌های حوزه گردشگری ایام نوروز متناسب با فضای ماه مبارک رمضان، تدوین و اجرا می‌شود.

سید احمد علوی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به اجرای طرح «بهار جان‌ها» برای ایام نوروز توسط شهرداری تهران، اظهار کرد: این طرح هنوز با جزئیات در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا ارائه نشده است.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه در حال حاضر برای اعیاد رجب، شعبان و رمضان برنامه‌ریزی می‌کنیم، یادآور شد: برنامه بعدی برنامه ریزی برای ایام نوروز است؛ البته برنامه‌ها در کمیته‌های مرتبط بحث شده اما هنوز در کمیسیون مطرح و نهایی نشده است.

وی با بیان اینکه سال قبل تجربه خوبی در برنامه های ایام نوروز از سوی مدیریت شهری داشتیم، تصریح کرد: مدیریت شهری میزبانی خوبی از جمعیت زیادی از هموطنان داشت و  برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ با توجه به تجربه کسب شده از سال قبل، آماده تر هستیم.

علوی با اشاره به همزمانی نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به این موضوع، برنامه‌ریزی با سال‌های قبل متفاوت است، به طوری که برنامه های تلفیقی پیش بینی خواهد شد تا هر دو مناسبت را پوشش دهد؛ برای بخش گردشگری نیز متناسب با ماه مبارک رمضان پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 31709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =