انقلاب اسلامی به مسلمانان هویت سرافرازانه بخشیده است/ طراحی باغ گلاریس توسط کارکنان منطقه پنج

زاکانی گفت: امروز نهضت امام راحل با عبور از مرزهای ایران، کشورهای منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده و به مسلمانان هویتی سرافرازانه بخشیده است. 

به گزارش خبرنگار شهر، شهردار تهران در بیست و سومین رویداد امید و افتخار در آیین افتتاح مجموعه باغ ایرانی گلاریس در منطقه ۵ تهران با گرامیداشت سالگرد دوازدهم بهمن و ورود تاریخی امام خمینی(ره)  به ایران گفت: ما ملتی کهن با تاریخ چند هزار ساله هستیم که پیش از انقلاب بر اساس بی عملی پادشاهان نصیب‌مان تحقیر و عقب ماندگی شده بود، اما انقلاب اسلامی تاریخ را عوض کرد. بعد از آن ما تبدیل به ملتی مستقل، سربلند و پیشرو شدیم.

وی در ادامه افزود: ۴۴ سال قبل کمتر کسی گمان می کرد انقلاب اسلامی ایران اثراتی جهانی داشته باشد، اما امروز نهضت امام راحل با عبور از مرزهای ایران کشورهای منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده و به مسلمانان هویتی سرافرازانه بخشیده است. 

زاکانی در پایان با تقدیر از زحمات مهندس شریفی شهردار منطقه ۵ افزود: راه اندازی و افتتاح این باغ از افتخارات مجموعه شهرداری منطقه ۵ می تواند باشد زیرا طراحی باغ تماما توسط پرسنل شهرداری منطقه انجام شده است و این کار می‌تواند الگویی مناسب برای دیگر مناطق باشد.

انتهای پیام/

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: 31769

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =