خدمات محله‌محور در منطقه ۱۳ ارائه شد

شهردار منطقه ۱۳ گفت : در ادامه خدمات رسانی به شهروندان و با اجرای طرح پنجشنبه نگهداشت شهر، خدمات محله محور متناسب با نیاز شهروندان صبح امروز در محله شهید اشراقی ارائه شد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی با اشاره به اهمیت شناسایی و نیاز محلات در جهت خدمت به شهروندان گفت: طرح پنجشنبه های نگهداشت شهر با اولویت محله شهید اشراقی  و فعالیت ۱۱۳ کارگر خدمات شهری و چهار اکیپ هرس فضای سبز  و نظارت ناظرین اداره کل خدمات شهری و سازمان پسماند، مدیران حوزه خدمات شهری ،شهرداران نواحی در خیابان های اشراقی، یونسیان و غفاری به اجرا در آمد.
او افزود: با استفاده از ظرفیت خدمات شهری، رسیدگی و رفع پیامهای ۱۳۷ ، کف تراشی و شستشو و گندزدایی  مخازن به صورت دستی و مکانیزه، تعمیر مخازن و تعویض چرخ، شست‌وشوی انهار ، معابر و تابلوهای شناسایی معابر، حذف پوستر و برچسب و لایروبی انهار روباز و روبسته بخشی از فعالیت های طرح پنجشنبه های نگهداشت شهر در دومین پنجشنبه بهمن ماه بود.
شهردار منطقه۱۳، نظافت باغچه و تشتک زنی، هرس درختان معابر، طعمه گذاری جانوران موذی، حذف زوائد فیزیکی در پیاده رو، رنگ آمیزی  پوششی دیوار های بد منظر  و رنگ آمیزی مخازن و... بخش دیگری از خدمات ارائه شده در طرح امروز نگهداشت برشمرد.
او با بیان این نکته که مهمترین هدف ما در شهرداری منطقه۱۳، خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است خاطر نشان کرد : درکنار نگهداشت شهر، نیازهای محلات شناسایی و متناسب با آن مشکلات محدود رفع می شود .

انتهای پیام 

۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 31784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =