حضور هزار و ۷۰۰ شهروند در پویش ارتقا فرهنگ آپارتمان‌نشینی در منطقه هشت

شهرداری منطقه۸ پویش ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی را با مشارکت ۱۷۰۰ شهروند برگزار کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛یکی از اهداف مهم در اجرای این پویش، گسترش توسعه فرهنگ زندگی آپارتمان نشینی و تقویت حس مسئولیت پذیری شهروندان متناسب با سبک زندگی شهری است.

در همین راستا شهرداری منطقه۸ ویژه برنامه های طرح ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی در محورهای قوانین و حریم خصوصی، اخلاق و مشارکت همسایگی، ایمنی شهری و مدیریت تفکیک پسماند ازمبدا از اواخر تابستان آغاز کرد و تا کنون نیز برای عموم شهروندان ادامه دارد.
 
این برنامه ها در قالب برگزاری بیش از ۲۳۰ کلاس، کارگاه و نمایش های میدانی برای بیش از ۱۷۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان مدارس منتخب در حال برگزاری است.

گفتنی است با توجه به پایلوت بودن محله دردشت در این طرح، سایر برنامه ها از جمله رویداد های طرح ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی نیز با همکاری کنشگران و معتمدان محلی برای همسایگان این محله برگزار شده است.

همچنین از رویداد های منتخب برگزارشده در محله دردشت میتوان به برگزاری دورهمی چای همسایگی، داستان مشترک همسایگی، کوچه ما در گذر خاطرات و رویداد شما اهل کجایی از طریق تشکیل گروه های کوچک محلی و اجراهای خرد اجتماع محور با هدف شناخت، تعامل و مشارکت بیشتر همسایگان محله دردشت با یکدیگر برای بیش از ۶۰۰ نفر از شهروندان محله اشاره کرد و سایر آموزش ها و رویدادها در حوزه مدیریت پسماند و تفکیک از مبدا، قوانین و حریم خصوصی زندگی آپارتمان نشینی و ایمنی و مخاطرات شهری نیز با همکاری کارشناسان ادارات مدیریت پسماند و سازمان آتش نشانی برای عموم شهروندان منطقه ۸ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

 

۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 31793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =