همکاری شرکت شهر سالم و دانشگاه علوم پزشکی ایران برای پیشگیری و درمان بیماری هپاتیت

در نشست نمایندگان شرکت شهر سالم و دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره همکاری طرفین پیرامون واکسیناسیون هپاتیت B و تامین رایگان داروی هپاتیت C توافق شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، در نشستی به میزبان معاونت بهداشت شرکت و با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی ایران، طرح واکسیناسیون هپاتیت B کارگران شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که با حضور محمدعلی شاکری‌راد معاون بهداشت شرکت شهر سالم، مدیران این معاونت و مسئولان طرح واکسیناسیون هپاتیت B کارگران شهرداری برگزار شد، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی ایران به ریاست فریدون محمودی مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن تایید و تقدیر از روند حرفه‌ای تزریق واکسن در این طرح، آمادگی این دانشگاه را برای همکاری در طرح واکسن هپاتیت B اعلام کرد.

همچنین در این جلسه مصوب شد که دانشگاه علوم پزشکی ایران برای تامین واکسن هپاتیت B برای پایگاه‌های واکسیناسیون شمال و شمال غرب شرکت شهر سالم اقدام کند.

تامین رایگان داروی هپاتیت C برای کارگران، کارمندان و بازنشستگان شهرداری تهران از دیگر توافقات نمایندگان شرکت شهر سالم و دانشگاه علوم پزشکی ایران بود.

انتهای پیام 

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 31806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =