نصب ۴۵۰ پایه پرچم ایران بر روی پل‌های سواره‌رو منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ از اقدامات زیباسازی و نورپردازی این منطقه در دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب و ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: به منظور ارج نهادن به روزهای باشکوه انقلاب اسلامی و خون های شهدایی که با جان فشانی خود این انقلاب را به ثمر رساندند و با هدف تجلی این روزها برای شهروندان به خصوص نسل جوان چهره منطقه انقلابی شد.
او ادامه داد: در این راستا نصب ۲۰۰  تخته پرچم ایران در مسیر BRT حدفاصل میدان رسالت تا بزرگراه شهید باقری، راه اندازی ۴ عدد از احجام نوری متناسب با پرچم ایران، آذین بندی ۱۱۰۰۰ مترطول ریسه های پارچه ای و الوان و ۱۲۰۰ متر طول ریسه های نوری اجرایی شد.
شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: نصب ۴۵۰ پایه پرچم ایران بر روی پل های سواره رو، اکران ۴۵ تخته سازه فرهنگی با طرح های مصوب سازمان زیباسازی شهر تهران، اکران ۷ تخته ابر پرچم ایران بر روی ساختمان ها و نصب ۵۰۰ مترمربع کتیبه ایران از دیگر اقدامات روزهای دهه فجر است.
کمالی زاده ادامه داد: فضاسازی شریان های اصلی منطقه از جمله بزرگراه های امام علی،   شهید صیاد شیرازی، شهید سلیمانی و... با استفاده از ۱۶۰۰ تخته پرچم ایران و روشنایی تونل نوری مسیر پیاده روی بوستان پلیس از دیگر اقدامات زیباسازی این روزهای منطقه است.
شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: زنده نگاه داشتن ایام دهه فجر، آن روزها و شب های پر از ایثار و از خودگذشتگی یکی از موارد مهم مدیریت شهری منطقه ۴ است که پرداختن به آن همت بالا می طلبد. / انتهای پیام

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 31811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =