نمایشگاه «همسفر با نور» شرکت واحد اتوبوسرانی تهران فعالیت خود را آغاز کرد

نمایشگاه «همسفر با نور» با حضور سردار محمد قاسم ناظر، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار علی اصغر محسن شیخی،جانشین موزه ملی انقلاب اسلامی و معاونان، مدیران و مسئولان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی آقابیگی، مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی در این مراسم اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای شرکت واحد و همچنین بازخوانی نقش مهم اتوبوسرانی در ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برپا شده است.

وی با اشاره به برنامه های این نمایشگاه ادامه داد؛ نمایش عکس و فیلم های خاطره انگیز و تاریخی از ایام انقلاب با محوریت اتوبوسرانی تهران، استقرار اتوبوس های قدیمی، اجرای طرح «پویش دوست من اتوبوس» برای کودکان و نوجوانان، اجرای سرود های انقلابی از جمله برنامه‌های شرکت واحد در این نمایشگاه است.

محمد قاسم ناظر، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در این نمایشگاه، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مجموعه اتوبوسرانی تهران، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند برگزاری این رویدادهای فرهنگی است.

وی با بیان اینکه آشنایی مردم با تاریخ معاصر کشورمان بسیار مهم است، افزود: مستندات تصویری این نمایشگاه گواهی است بر مردمی و انقلابی بودن مجموعه اتوبوسرانی که ضمن ارائه خدمات شبانه روزی به هموطنان عزیز، نقش و حضور موثری در دوران مختلف تاریخ معاصر از جمله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از ۱۶ لغایت ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در محل موزه ملی انقلاب اسلامی واقع در خیابان سرو جنب مسجد خرمشهر (گالری فکه) میزبان علاقه‌مندان گرامی است.

انتهای پیام 

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 31850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =