تشکیل کارگروهی از ایثارگران شاغل برای خدمت‌رسانی و پیگیری درخواست‌ها

اولین جلسه نظارت ستادی اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران با حضور غلامعباس کیانی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران و معاونین این اداره، تورج فرهادی شهردار، معاونین و مدیران منطقه و ایثارگران شاغل برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، غلامعباس کیانی ضمن قدردانی از مدیریت شهری منطقه در پیگیری در خواست های ایثارگران افزود: مردم ایران همیشه قدردان تلاش ها و فداکاری های ایثارگران در حفظ و حراست از کیان جامعه بویژه در دوران ۸ سال دفاع مقدس هستند و وظیفه ما این است که تا حد توان پیگیر درخواست ها و مشکلات این عزیزان باشیم.

کیانی در ادامه از تشکیل کارگروهی متشکل از ایثارگران شاغل خبر داد و گفت: در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به ایثارگران این کارگروه تشکیل می شود تا در برنامه های اداره کل ایثارگران در مناطق مسائل را احصاء و تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران بر برنامه ریزی درخصوص رسیدگی به وضعیت مسکن، فراهم شدن تسهیلات تفریحی، اردوهای خانوادگی، تبدیل وضعیت ایثارگران تأکید کرد.

در ادامه تورج فرهادی شهردار منطقه ضمن تبریک اعیاد و گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: دوران پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس جزء برگ های زرین کشورمان ایران است که به میمنت و مبارکی ایام دهه فجر جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی هرسال باشکوه تر برگزار می شود.

او بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی با وجود کمک و حمایت های کشورهای بیگانه به رژیم بعث عراق نتوانستند یک وجب از کشورمان را تسخیر کنند و با بیمه خون شهدا و تلاش رزمندگان اسلام روز به روز وضعیت کشورمان بهتر شد.

به گفته این مسئول استقلال و آزادی که در زمان کنونی داریم را  هرگز نباید از دست بدهیم و تلاش کنیم با ترویج  روحیه ایثارگری و دگر خواهی نسبت به هم وطنان خود اتفاقات خوب و مبارکی در کشورمان رقم بزنیم.

فرهادی بر بررسی و رسیدگی به درخواست های ایثارگران با مشارکت هرچه بیشتر با اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران تأکید کرد.

انتهای پیام

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 31872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =