برپایی ایستگاه فرهنگی، هنری و پویش شعر انقلابی در سراهای محلات منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از برپایی ایستگاه فرهنگی، هنری و پویش شعر انقلابی همراه با بیش از بیست عنوان برنامه شاخص در سراهای محلات و اماکن عمومی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن گرامیداشت دهه فجر که یاد آور رشادت ها و دلاوری های مردان و زنان این مرز و بوم است گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، مذهبی با هدف تبیین و ترویج ارزش‌ها انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان تدارک دیده شده است.

او با اشاره به برگزاری جشن خانواده بزرگ ایران از ۱۲ بهمن به مدت ۱۰ روز افزود: به همین  مناسبت ایستگاه فرهنگی در روز ۱۲ بهمن در حرم مطهر امام خمینی (ره) برپا می شود.

ضمن اینکه  آذین بندی، نصب و توزیع پرچم در خیابان ها و معابر منطقه، دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب، پویش نذر صلوات هر روز به نام یک شهید، مسابقه دلنوشته، باز خوانی سرودهای انقلابی و  نقاشی وکتابخوانی انجام می شود.

به گفته این مسئول روز ۲۲ بهمن در خیابان آزادی غرفه های مسابقات فرهنگی، بازی های رایانه ای و ورزشی، نقاشی و توزیع اقلام فرهنگی برپا خواهد شد.

شهردار منطقه با بیان اینکه برنامه های متنوعی نیز با محوریت نواحی در محلات ۱۳ گانه منطقه با همکاری بسیج برگزار می شود از برپایی پویش انقلابی در محلات در راستای گام دوم انقلاب، تجلیل از کارکنان جانباز، برپایی اردوی گردشگری باغ موزه دفاع مقدس، اکران فیلم های حماسی و انقلابی، پویش عکس خاطرات انقلابی و... نام برد.

انتهای پیام 

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 31879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =