پیش‌بینی ۱۰۷ پروژه خدمات شهری در طرح بهاران خدمت منطقه۲

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲ اعلام کرد: در راستای اجرای طرح بهاران خدمت و همچنین استقبال از بهار ،۱۰۷برنامه زیست محیطی و خدمات شهری در محلات اجرا می شود.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، علی اصغر طاهری با اعلام این خبر گفت:  پس از  بازدید های  میدانی مستمر از نواحی ۹ گانه و نیاز سنجی صورت گرفته، پروژه ها و برنامه های معاونت خدمات شهری و محیط زیست بر اساس اولویت بندی نیازها  تعیین و در قالب طرح بهاران خدمت در محلات اجرا می شود.
وی  افزود: به منظور ارتقا و بهبود محیط شهری و همچنین نشاط و آراستگی فضای بصری در آستانه فصل بهار  ،۱۰۷عنوان برنامه  در قالب ۴۶ عنوان طرح زیباسازی، ۱۹ مورد خدمات شهری ،۳۶ مورد طرح فضای سبز و ۳ عنوان برنامه زیست محیطی و پسماند پیش بینی و با هماهنگی نواحی اجرا می شود.
طاهری افزود: رفع نواقص نورپردازی ها  و تامین روشنایی بوستان ها و پل های سواره رو، تعویض پایه چراغ های پارکی ،  جانمایی المان های نوروزی ، اجرای نقاشی دیواری ، حذف زوائد فیزیکی و جمع آوری تابلو های خطر ساز، رنگ امیزی فضاهای شهری  بخشی از  طرح های زیباسازی  است .
وی ادامه داد : کاشت نهال و و ایجاد باغ های متعدد میوه در پارک ها و معابر،ساماندهی و بهسازی بوستان ها و زمین های بازی کودکان، نصب و تجهیز وسایل ورزشی ، ایجاد مزرعه خانواده ، توسعه شبکه آبرسانی، جانمایی  زیر مخزن بتنی و مخزن نو پسماند تر ، تجهیز و افزایش خودرو های ملودی و پسماند خشک و ... از دیگر طرح های پیش بینی شده در طرح بهاران خدمت است.

انتهای پیام

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 31903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =