آمادگی کامل شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲بهمن

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی صددرصدی شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، جلسه شورای مدیران و معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی،صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی، شرفی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه صبح امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه در سالن کنفرانس این معاونت برگزار شد.

در این جلسه نظری ضمن عرض تسلیت بمناسبت وفات حضرت زینب (س)، پس از استماع گزارشاتی پیرامون وضعیت نگهداشت شهر و اقدامات صورت گرفته مناطق در زمان بارش های اخیر که توسط جعفری مدیرکل امور خدمات شهری ارائه شد، گفت: کار در حوزه خدمات شهری شبانه روزی است و تعطیل بردار نیست؛ زیرا این معاونت شامل گستره وسیعی از خدمات و فعالیت ها است که ارتباط مستقیم و مستمری با شهر و شهروندان دارد. لذا ضمن تاکید بر انجام آمادگی های لازم برای بارش های پیش رو از تمامی معاونین و مسوولانی که در مناطق برف گیر زحمات زیادی را کشیدند، قدردانی می کنیم.

نظری در ادامه با تاکید بر این که نیروهای خدمات شهری از زحمتکش ترین و مظلوم ترین نیروها در شهرداری تهران محسوب می شوند، افزود: توفیق خدمت به شهر و شهروندان در این حوزه وظیفه ای است که بر دوش ما نهاده شده است و باید به نحو احسن آن را به انجام برسانیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ضمن تبریک بمناسبت ایام‌الله دهه فجر با تاکید بر آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه مراسم ۲۲بهمن، گفت: به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اقدامات مختلفی در سطح شهر تهران انجام شده است و شهرداری تهران از حداکثر توان و نیروی خود برای برگزاری این مراسم استفاده خواهد کرد.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حس مسوولیت پذیری و تعهد کاری در انجام امور برای پیشرفت مطلوب اقدامات و فعالیت ها گفت:همواره کارمحوری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهید تا به نتایج قابل قبولی در مجموعه خود دست یابید و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنید.

وی با تاکید بر آموزش نیروها، تبیین و تبادل نظر و فرهنگ سازی در خصوص موضوعات مختلف خدمات شهری گفت: در راستای تحقق موارد فوق در مجموعه خود تلاش کنید و در این خصوص اطلاع رسانی های لازم نیز صورت گیرد.

نظری در ادامه به اجرای طرح بهاران خدمت اشاره کرد و گفت: این طرح باید با جدیت و به خوبی در تمامی مناطق ۲۲گانه در راستای ایجاد تحول و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان و نیز در سطح شهر تهران اجرایی گردد؛ بنابراین از تمامی توان خود جهت اجرای مطلوب این طرح استفاده کنید.

وی به تهیه طرحی نهایی در خصوص ساماندهی دستفروشان، بساط گستران و سد معبر صنفی در برخی از نقاط سطح شهر تهران پرداخت و گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش دستفروشان و بساط گستران در نقاطی از سطح شهر تهران؛ این طرح در چند روز آینده نهایی و به تمامی مناطق ۲۲گانه جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

نظری ادامه داد: جلسات و هماهنگی های لازم با نیروهای فاتب و راهور تهران بزرگ در راستای هم پوشانی و اجرای طرح ساماندهی دستفروشان، بساط گستران و سد معبر صنفی برگزار شده است که انشالله پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه بر موضوعاتی چون نگهداشت مطلوب شهر، بازدید مستمر از سطح مناطق و احصاء موارد و مشکلات در حوزه خدمات شهری و رفع آنها در کمترین زمان ممکن، نظارت بر عملکرد برف روبی در معابر و بزرگراه های سطح شهر تهران و...، برف روبی به موقع و آموزش صحیح نیروها، توجه و پیگیری به موقع پیام های سامانه ۱۳۷در حوزه خدمات شهری،رسیدگی به وضعیت تابلوهای ترافیکی سطح شهر، کاهش استفاده از شن و نمک در معابر در هنگام برف روبی، رسیدگی و بازسازی سرویس های بهداشتی، ایمن سازی وسایل بازی کودکان در پارک ها، اورهال پل های مکانیزه، ساماندهی دستفروشان و بساط گستران در نقاط  تعیین شده، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز توسط شرکت شهربان، عدم بکارگیری از کارگران دارای صغر سنی و... تاکید شد.

انتهای پیام 

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 31913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =