بودجه شهرداری از بودجه دیگر دستگاه‌ها شفاف‌تر است/ امکان رصد برای همه مردم وجود دارد

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: برای رفع مشکلات تهران باید هر یک از دستگاه‌ها و شرکت های مستقر در پایتخت پای کار بیایند.

به گزارش شهر، مهدی اقراریان عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای ‌اسلامی شهر  تهران با اشاره به تحقق بودجه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: عددی که ما در شورای شهر تهران به آن رای دادیم، جمع بندی نهایی رقمی است که امکان تحقق آن وجود دارد و در حال حاضر این عدد نهایی شده و حدود ۷۵ هزار میلیارد است، همچنین قرار است که ۱۰ هزار میلیارد هم به بخش حمل و نقل تعلق پیدا کند.

وی ادامه داد: بودجه ۷۵ هزار میلیارد تومانی با توجه به ظرفیت‌های پایتخت قابل تحقق است و تحقق ۱۰۰ درصدی این رقم با تلاش و خدمت نیروهای شهرداری انجام خواهد شد؛ البته این رقم برای تهران بسیار کم است، زیرا با ظرفیت‌های بسیار زیاد و مناسبی در تهران روبرو هستیم.

 عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران  بیان کرد: اگر قصد داریم که مشکلات شهر تهران را رفع کنیم باید هر یک از دستگاه‌ها و شرکت‌های مستقر در پایتخت برای حل معضلات تهران پای کار بیایند.

اقراریان درباره تحقق شفافیت در بودجه به ویژه ردیف‌های مربوط به حقوق و پرداختی‌ها خاطرنشان کرد: بودجه در اختیار تمام شهروندان است و امکان رصد آن وجود دارد فکر می‌کنم بودجه شهرداری در مقایسه با بودجه دستگاه‌های دیگر شفاف‌تر است، همچنین ما از تمامی پیشنهادات برای شفافیت بیشتر استفاده خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 31927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =