طرح موضعی اسلام‌آباد هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح موضعی اسلام آباد اظهار کرد: طرح باید تعیین تکلیف شود و گزارش آن هرچه سریعتر به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود و اقدام جدی از سوی شهرداری برای رفع ابهامات انجام شود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ زهرا شمس احسان در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح موضعی اسلام آباد اظهار کرد: اسلام آباد در محدوده منطقه ۲ قرار گرفته و ۸۳۷ پلاک در حریم های مختلف روددره، رودخانه و بزرگراه قرار گرفته و طبق مصوبه کمیسیون ماده پنج مقرر شده که مراتب پس از تهیه نقشه، به شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شود که طرح نهایی در مردادماه امسال در کمیسیون مطرح شده و با طرح موافقت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی اخذ نشده است، خاطرنشان کرد: اسلام آباد به مساحت ۱۱۵ هکتار دارای چهار حوزه کلان ساختاری است و با توجه به ملاحظات مختلف، هنوز پیچیدگی هایی وجود دارد که باید مورد بررسی مجدد قرار بگیرد و اقدام جدی از سوی شهرداری برای رفع ابهامات انجام شود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: طرح باید تعیین تکلیف شود و گزارش آن هرچه سریعتر به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.

انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 31942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =