بررسی موضوعات شهری منطقه ۱۵ برای گره‌گشایی از مشکلات مردم

نشست هم اندیشی شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران در منطقه ۱۵ برگزار و در آن معایب و محاسن موضوعات مختلف شهری که در نواحی مورد بازدید قرار گرفته بود، بررسی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ امان لو مدیر شبکه ناظرین و اعضای این شبکه و شیری شهردار منطقه، معاونین و مدیران ستادی، شهرداران نواحی و مدیر بازرسی منطقه در نشست هم اندیشی شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران در منطقه ۱۵ حضور داشتند و مدیر شبکه ناظرین هدف از برپایی این جلسه را کمک به بدنه اجرا از سوی نهاد بازرسی عنوان و اظهارامیدواری کرد بتوانیم به کمک هم موانع موجود را رفع کرده و گره ای از مشکلات منطقه و مردم را باز کنیم.  

 برپایه این گزارش، محمد شیری شهردار منطقه ضمن خوشامدگویی و تشکر از مدیر و اعضای شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران و رویکرد شفاف سازی این سازمان در این دوره مدیریت شهری گفت: اطلاعات این بازدیدها می تواند مسیری برای گره گشایی از مشکلات محلات و شهروندان به ما نشان دهد تا ضمن تسریع در رفع مشکلات، از افتادن در مسیر انحرافی جلوگیری کند.   

شهردار منطقه در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده در منطقه عنوان وخاطر نشان کرد: تلاش ما و همکاران براین خواهد بود که پی گیر موضوعات مطروحه باشیم تا معضلات منطقه به حداقل ممکن برسد.

شایان ذکر است، در پایان معاونین، شهرداران نواحی و مدیران حاضر در جلسه ضمن تشکر از نگاه سازنده شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران به بیان اقدامات انجام شده و برنامه های حوزه خود برای رفع مشکلات اشاره کرده و بر تلاش جدی حوزه خود برای رفع موارد مطروحه تاکید کردند.


انتهای پیام//

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 31949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =