تقدیر از برگزیدگان جشنواره استعدادیابی "نوجوونیم" و اختتامیه مسابقه "به رنگ انقلاب" در شرق تهران

به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تقدیر از برگزیدگان جشنواره استعدادیابی "نوجوونیم" و اختتامیه مسابقه نقاشی"به رنگ انقلاب"در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این برنامه با حضور فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸، علی آمره رییس آموزش و پرورش منطقه ۸، مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران، طاهره صاحب زمانی معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۸ و سرهنگ پاسدار قاسمعلی محمدی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهید بهشتی برگزار می شود.

جشنواره استعدادیابی "نوجوونیم" با هدف شناخت ظرفیت های نوجوانان برگزیده و دارای استعدادهای ویژه در محورهای هنری، ادبی، ورزشی، مذهبی، رسانه و فناوری اطلاعات در بخش فردی و گروهی برای نوجوانان متولد ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ در شهر تهران برگزار شد. 

در این برنامه از پنج نفر از نوجوانان برگزیده منطقه ۸ تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد.

مسابقه بزرگ نقاشی"به رنگ انقلاب"  به نیّت حضرت ثامن الائمه، امام رضا (ع)، بین دانش آموزان مقطع ابتدایی هشت مدرسه دخترانه و پسرانه سطح منطقه  هشت اجرا شد.

گفتنی است ازآثار راه یافته به بخش نهایی، سه نفر از هر مدرسه به عنوان برگزیده انتخاب شده اند و در مجموع ۲۴ جایزه همراه با لوح تقدیر به رسم یادبود و قدردانی به دانش آموزان اهدا می شود.

سخنرانی مدعوین حاضر در برنامه، نمایش گزارش تصویری از اجرای مراحل  مسابقه، اجرای گروه کُر فرهنگ سرای گلستان، اجرای استند آپ کمدی و...از جمله بخش های این برنامه است.

برنامه تقدیر از برگزیدگان جشنواره استعدادیابی "نوجوونیم" و اختتامیه مسابقه نقاشی "به رنگ انقلاب" در شرق تهران با مشارکت شهرداری منطقه هشت، آموزش و پرورش منطقه هشت، ناحیه مقاومت شهید بهشتی، پایگاه بسیج شهید شعیبی، مسجد امام حسین(ع) و معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه هشت روز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه جاری از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در سالن سینمایی فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به نشانی: نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، فرهنگ سای گلستان مراجعه کنند.

انتهای پیام 

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 31967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =