نمایشگاه بین‌المللی جامع شهری نجف اشرف

شهرداری تهران با حضور در نمایشگاه بین‌المللی جامع شهری نجف به ارائه دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار شهر، نمایشگاه بین‌المللی جامع شهری از ۲۵ تا ۲۷ بهمن (۱۴ تا ۱۶ فوریه) در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر نجف برگزار می شود. در این نمایشگاه که شهرداری های شهرهای عراق و نمایندگانی از دیگر کشورها حضور دارند، پروژه‌های شاخص شرکت کنندگان در سال ۲۰۲۳ عرضه می شود تا بتوانند برای این پروژه‌ها پیمانکار انتخاب کنند.

در این نمایشگاه پیمانکارانی از کشورهای ایران، ترکیه، امارات، کویت و قطر حضور دارند که شهرداری تهران نیز با حضور در این نمایشگاه و ارائه پروژه‌های شهری برای جذب سرمایه‌گذار مناسب بررسی های لازم را انجام خواهد داد.

 در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، دیدارهایی بین مقامات مدیریت شهری عراق و تهران هماهنگ شده تا بتوانند همکاری های خود را گسترش دهند. همچنین قرار است رایزنی هایی انجام شود تا در حوزه صادرات توانمندی و خدمات از پیمانکاران ایرانی در پروژه های عراق استفاده شود و زمینه صادرات خدمات و توانمندی های شهرداری های تهران نیز فراهم شود.

گفتنی است؛ از رییس شورای شهر تهران، شهردار تهران و جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل، پسماند، خدمات شهری و فنی و عمرانی شهرداری تهران برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 31970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =