پیشنهاد افزایش ۷۳ درصدی بودجه افراد دارای معلولیت برای سال آینده

سخنگوی شهرداری تهران گفت: برای ترویج ورزش معلولین و جانبازان رقم ۱۵ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری پیش بینی شده است.

به گزارش شهر، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره تغییرات بودجه معلولین، کودکان و سالمندان در قالب لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: شهرداری تهران در مجموع اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان در این خصوص پیش‌بینی کرده است. سال ۱۴۰۱ این مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان بوده که پیش‌بینی ۱۸۲ میلیارد تومانی نشان از افزایش ۷۳ درصدی برای هزینه‌کرد در این بخش دارد.

وی با اشاره به مهم‌ترین مواردی که در بودجه برای این دسته از شهروندان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در حوزه بهسازی، نوسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روها در سطح شهر تهران، رقم ۶۲ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که نسبت به سال ۱۴۰۱ (با مبلغ ۴۴ میلیارد تومان) ۴۱ درصد رشد داشته است.

محمدخانی اضافه کرد: برای ترویج ورزش معلولین و جانبازان نیز با افزایش ۱۲۵ درصدی، رقم ۱۵ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ پیش بینی شده است.

سخنگوی شهرداری تهران در پایان تاکید کرد: همچنین برای نخستین بار در حوزه ارتقاء کیفیت محیطی و معماری با محوریت مناسب‌سازی، مبلغ ۴ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران پیش‌بینی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 32008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =