مدیریت شهری جدید هرگونه سوء‌استفاده از جایگاه برای دست‌یابی به شهرت و منصب را حرام می‌داند

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: محکم‌تر و مصمم تر از گذشته با عهدی که با شما و مردم برای خدمت‌گزاری در سنگر شهرداری تهران بسته‌ایم پایبندیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ داود گودرزی در مراسم جشن میلاد امیرالمومنین، حضرت علی علیه‌السلام و بزرگرداشت روز مرد که ویژه کارکنان سازمان بازرسی شهرداری تهران در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، انقلاب ایران را برگرفته از اندیشه‌های ناب اسلامی عنوان کرد و گفت: در انقلاب اسلامی هیچ بن‌بستی وجود ندارد و اگر بعضا کم و کاستی‌هایی مشاهده می‌شود به این دلیل است که نتوانسته‌ایم از این مبانی دینی و اسلامی به درستی استفاده کرده و آن را در عمل پیاده کنیم.

وی نگاه تحولی در سازمان بازرسی و به تبع آن شهرداری تهران را مورد توجه قرار داد و افزود: این تحول در شهرداری زمانی رقم می‌خورد که بتوانیم خود را به گنجینه معرفتی اسلام وصل کرده و درست رفتار کنیم.

گودرزی نوکری و خدمت به مردم را نیز ناشی از نگاه دینی و اسلامی دانست و اظهار کرد: وقتی می‌گوییم در جمهوری اسلامی مسئول حاکم نیست بلکه خادم و نوکر است، برگرفته از همین تفکر دینی است.

رئیس سازمان بازرسی هدف این سازمان را تبدیل شهرداری به مجموعه‌ای خدوم، کارآمد و موثر در اداره شهر و ارتقاء رضایتمندی مردم عنوان کرد و افزود: بخشی از این رضایتمندی در نوع عملکرد و مواجهه ما با مردم و بخشی هم در طراحی‌ها، اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی است که شاید مردم آن را نبینند اما این چابک‌سازی، کارآمدی و هوشمند سازی سیستم در خروجی کار باید برای آنها ملموس باشد.

وی اساس کار در سازمان بازرسی را کمک به بخش‌های مختلف شهرداری برای ایجاد تحول بیان کرد و گفت: سازمان بازرسی به‌عنوان چشم تیزبین شهرداری، نکات، خلاءها، کمبودها و نواقص را می‌بیند و کمک می‌کند که تحول در شهر معنا پیدا کند.

گودرزی ادامه داد: لازمه تحول و اصلاح در شهرداری این است که تک تک ما مدیری تحولی و جهادی باشیم و باید این تحول را هم از خودمان شروع کنیم.

وی با اشاره اینکه مدیریت شهری جدید شأن و شوکتی جز خدمت و نوکری به مردم برای خود قائل نیست، خاطرنشان کرد: اگر کسی در این فضا بخواهد سر مردم کلاه بگذارد، رشوه بگیرد یا کم‌کاری کند با او برخورد می‌کنیم و حتما هم در برخورد با متخلفین قاطع خواهیم بود.

گودرزی با تاکید بر اینکه از قدرت و ظرفیت بازرسی باید به نفع سیستم و برای اصلاح رویه‌ها، فرآیندها و حل مسئله مردم استفاده شود، ابراز کرد : اگرچه برای رسیدن به آنچه که باید باشیم هنوز خیلی راه داریم، اما واقعیت این است که از ابتدای شروع فعالیت خود در این دوره مدیریت شهری، علی‌رغم مشکلات و سختی‌ها و برخی شیطنت‌ها و کارشکنی‌هایی که وجود دارد، هر روز امیدوارتر از قبل در مسیر اصلاح و تحول سیستم گام برداشته‌ و تاکنون توانسته‌ایم با همکاری هم اتفاقات خوبی را در راستای منافع مردم و شهرداری رقم بزنیم.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به برخی شایعه‌سازی‌ها و فریب‌های رسانه‌ای مبنی بر بهره‌برداری‌های شخصی از پست و جایگاه برای شرکت در انتخابات آتی، تاکید کرد: به شایعات توجهی نکنید، ما محکم‌تر و مصمم تر از گذشته با عهدی که با شما و مردم برای خدمت‌گزاری در سنگر شهرداری تهران بسته‌ایم پایبندیم و اساساً مدیریت شهری جدید هرگونه سوء استفاده از جایگاه فعلی برای دست‌یابی به شهرت و منصب جدید را حرام می‌داند.

وی در پایان با بیان اینکه جریان انقلابی به معنای درست آن می‌تواند بهتر از دیگران شهر و کشور را اداره کند، اظهار کرد: ما نیز در سازمان بازرسی به گونه‌ای هدف‌گذاری کرده‌ایم که بتوانیم به وعده‌هایی که داده‌ایم عمل کرده و نمونه‌ای موفق از مدیریت انقلابی و جهادی در کشور باشیم.

انتهای پیام/

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 32039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =