پاک‌سازی بیش از ۱۸ میلیون مترمربع المان‌های شهری در منطقه ۱۴

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۴ از پاکسازی و رسیدگی به وضعیت معابر و المان های شهری محلات و بزرگراه ها و سرانه های عمومی منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا برزگر مرادی با اشاره به رفت و روب و پاکسازی بیش از ۱۸میلیون مترمربع از المان های شهری منطقه گفت: در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان  در حوزه خدمات شهری و محیط زیست تاکنون بیش از ۵۲۱ هزار متر شستشوی گاردریل ها، جداول، پل ها و سرپناه های اتوبوس  و... انجام شده و به منظور  رضایت خاطر شهروندی و در راستای طرح بهاران خدمت این فعالیت ها استمرار دارد.
وی با اشاره به  لایروبی انهار روباز و روبسته شهری بالغ بر ۱۵۹ مترطول و شست و شو و رنگ آمیزی یبیش از ۱۰ هزار مخازن جمع آوری پسماند و زیر مخازن همچنین  ترمیم  ۲۰۰ مخازن آسیب دیده  ، افزود: به منظور نونوار شدن معابر بزرگراهی و محور های عبوری نیز نسبت به پاکسازی  ۸۹۹ هزار مترطول  از جداول حاشیه معابر، ۲۶ مترطول نیوجرسی، بیش از ۲۱۷ هزار متر طول گاردریل، بیش از ۱۴۰ هزار مترطول انواع نرده های ترافیکی و ترکیبی حاشیه بزرگراه ها و پل های هوایی فلزی عابر پیاده و سواره رو انجام شده است.
وی در پایان با بیان اینکه نتایج این فعالیت ها اثرگذاری مطلوب در بهبود وضعیت پاکیزگی معابر و کاهش پیام های درخواستی شهروندان داشته است، از جدیت، دقت و سرعت در انجام فعالیت ها تا پایان طرح بهاران خدمت و استقبال از بهار خبر داد.

انتهای پیام

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 32059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =