ارتقای رضایتمندی شهروندان اولویت اقدامات طرح بهاران خدمت

جلسه هماهنگی اجرای طرح بهاران خدمت در محور بزرگراه شهید همت با حضور شهردار منطقه ۴، مدیرکل هماهنگی ، نظارت و پیگیری امور مناطق، مدیرکل خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و مدیران شهری مناطق ۲۲، ۵، ۳ و ۲ به میزبانی شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه مبارک رجب و گرامیداشت دهه فجر گفت: خداوند را شاکریم که این افتخار را نصیب ما کرده که در آستانه مناسبت های مذهبی و ملی همچون مبعث بزرگ پیامبر(ص)، میلاد باسعادت حضرت صاحب الزمان(عج) و بهار قرآن برای خدمت به خدا و خلق او در مسیر خدمت رسانی به همشهریان با طرح بهاران خدمت همراه شویم.

او ادامه : این طرح در ادامه برنامه ها و طرح های گذشته ابتکاری جالب از سوی امور مناطق و اداره کل خدمات شهری شهرداری تهران برای تکمیل، رسیدگی، مرمت و نونوار کردن شهرمان برای استقبال از بهار امسال بسیار چشمگیر است.

کمالی زاده گفت:  در آستانه بهار امسال که با بهار قرآن توامان شده است، با طرح بهار خدمت بیش از سال های گذشته شهر را برای آسایش و رضایت شهروندانمان مهیا خواهیم ساخت.

در این نشست شریفیان مدیرکل امور مناطق شهرداری تهران پس از تبریک ایام خجسته ماه رجب و دهه فجر گفت: به شکرانه خداوند در آغاز فاز دوم طرح بهاران خدمت هستیم و همانگونه که در مرحله اول این طرح، همکاران با تمام قوا و مخلصانه رسیدگی به شهر را سرلوحه کار خود قرار دادند، در مرحله دوم نیز به پیش خواهیم رفت.

او ادامه داد: هدف از  طرح بهاران خدمت در زیرشاخه خدمات شهری ارتقاء و رسیدگی به مساجد و اماکن مذهبی در آستانه ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، بهبود سیما و منظر شهری، نوسازی المان ها و مبلمان های شهری و بوستانی، هوشمند سازی ارائه خدمات به شهروندان، بهبود وضعیت فضاهای سبز شهری، برپایی ایستگاه های استقبال از بهار و میهمانان نوروزی و ... است که قدم به قدم در حال رسیدگی به این موارد هستیم.

مدیرکل هماهنگی ، نظارت و پیگیری امور مناطق  گفت: در فاز دوم این طرح که از ابتدای هفته جاری آغاز شده است، موضوعات محلات منتخب در نواحی و ۶ موضوع ابلاغی همچون مرمت مخازن، آسفالت، سرویس های بهداشتی، مجموعه بازی بوستان ها و ...  در سطح شهر تهران پیگیری می شود.

شریفیان گفت: خوشبختانه تا به امروز میزان رضایت بالای شهروندان که از طریق سامانه ۱۳۷ به ما ابلاغ می شود، نشان می دهد که همشهریان با وجود مشغله بسیار بالای زندگی، شاهد و نظاره گر تغییرات محسوس و ملموس در شهر بوده اند و رضایت خود را  به گوش مدیریت شهری رسانده اند.

گفتنی است در ادامه این جلسه مدیران مناطق مختلف در حوزه خدمات شهری و محیط زیست درخصوص روند پیشرفت این طرح در مناطق خود صحبت کرده و مشکلات و معضلات خود را در این باره با مدیران ارشد شهرداری تهران بیان کرده و جعفری مدیرکل خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران دستورات لازم در هر مورد را به ایشان ارائه داد.

انتهای پیام

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 32060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =