فعالیت ۴ مرکز مهارت‌آموزی در منطقه ۱۴ ویژه بانوان سرپرست خانواده

شهردار منطقه ۱۴ از ارائه آموزش مهارت‌های زندگی و شغلی ویژه بانوان سرپرست خانواده در راستای ارتباط بهتر با خانواده و درآمدزایی پایدار خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با بیان اینکه بانوان سرپرست خانواده در کنار وظیفه خطیر مادری، بار مسئولیت تامین معیشت خانواده را نیز به دوش می‌کشند و نیاز به حمایت‌های معنوی و پشتیبانی‌های شغلی بیشتری دارند، از برنامه ریزی برای ارائه خدمات و مهارت افزایی برای این بانوان در منطقه خبر داد.

سالاری پور با اشاره به فعالیت ۳ مرکز کوثر و یک مرکز مشاغل خانگی برای کار و مهارت اموزی به بانوان سرپرست خانواده افزود: در طول سال و به منظور افزایش توانمندی این بانوان ،دوره های آموزشی تخصصی در حوزه کسب‌وکارهای خانگی و تحکیم ارتباط خانوادگی رایگان برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری دورههای آموزشی سلامت محور و سلامت معنوی و علمی ویژه فرزندان سرپرستان خانواده نیز به عنوان برنامه های مستمر نام برد.

سالاری پور در ادامه با اشاره به جشن بزرگ ویژه بانوان سرپرست خانواده در منطقه برگزار شد، گفت: در این جشن علاوه بر اجرای برنامه ها ی متنوع، و اهدای هدیه و بسته های حمایتی به شاغلان در مراکز توانمندسازی ، از بانوان سرپرست خانواده و شاغلین نمونه و فعال منطقه تقدیر به عمل آمد.

شهردار منطقه ۱۴ در پایان با تاکید بر اهمیت داشتن شهری با الگوی اسلامی که مورد رضایت همه اقشار از جمله بانوان شاغل است، خاطر نشان کرد: علاوه بر فعالیت های مهارت افزایی ، همزمان با گرامیداشت مناسبتهای مذهبی و ملی، برنامه های تفریحی و فرهنگی که باعث افزایش نشاط اجتماعی شهروندان بویژ ه بانوان شاغل و سرپرست خانواده می شود، اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 32061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =