ارایه خدمات محورهای رفاهی و معیشتی مرتبط به اداره کل سرمایه انسانی در بسته خرسندساز

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران از ارائه خدمات محورهای رفاهی و معیشتی مرتبط به اداره کل سرمایه انسانی در بسته خرسندساز خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امورشورا و به نقل از اداره کل سرمایه انسانی، مردانی نقش اقدامات رفاهی و کمک‌های غیرنقدی را در ارتقاء کیفیت‌کار نیروی انسانی، بهره‌وری و تعهد سازمانی را امری ضروری قلمداد کرد و اظهار داشت: به منظور اجرای خط‌مشی و سیاست‎های مدیریت‌شهری در راستای ارائه خدمات مطلوب رفاهی به کارکنان، محورهای رفاهی و معیشتی مرتبط به اداره کل سرمایه انسانی در بسته خرسندساز در حال انجام است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران با اشاره به اجرای محور همیار در راستای ترغیب سنت حسنه ازدواج و تشکیل خانواده افزود: بر همین اساس مرخصی تشویقی یک ‌هفته‌ای به کارکنان مشمول اعطا می‌شود.
وی درباره مشوق‌های فرزندآوری و استحکام بنیان خانواده از اعطای مرخصی تشویقی یک ‌هفته‌ای پدران در محور نوبهار خبر داد و اظهار داشت: ۳۰ دقیقه کسر ساعت بانوان به ازای هر فرزند در راستای حمایت از مادران برای نگهداری از فرزندان بین ۷ تا ۱۲ سال در محور مهدیار از دیگر اقدامات اداره کل می‌باشد.
مردانی در ادامه به اجرای محور کهنه‌کار با هدف گرامی‌داشت شأن و جایگاه پیشکسوتان در آستانه بازنشستگی اشاره و تصریح کرد: بهره‌مندی از یک روز دورکاری، اعطاء پست سازمانی یک مرتبه بالاتر یا یک گروه تشویقی برای کارکنان قراردادی در سال آخر خدمت، برقراری ۲۰درصد فوق‌العاده ارزشیابی، اعطای ۱۰۰ امتیاز جهت تسهیل در ارتقای مسیر شغلی، تعویق ۴ماهه بازنشستگی به‌منظور بهره‌مندی از مزایای کارگزینی از جمله مواردی است که برای این عزیزان در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در خاتمه سخنانش به نظارت برمحور نگهدار جهت امنیت شغلی و فرصت برخورداری از پاداش تجمعی پایان خدمت در پایان سال اشاره و ابراز امیدواری کرد: با فراهم‌سازی امکانات و تسهیلات رفاهی در ارتقای کیفیت زندگی کارکنان و رضایت‌مندی ایشان گام‌های مؤثری برداشت.

انتهای پیام 

۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 32077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =