پخش ۳۰ تن شن در معابر محلات سیزده‌گانه منطقه ۱۳

با آغاز بارش برف در بیستمین روز از بهمن ماه، نیروهای خدمات رسان شهرداری منطقه ۱۳ در حالت آماده ‌باش و عملیاتی هستند و با سرکشی مستمر در محدوده و نقاط حساس، مشکلات موجود ناشی از بارش برف را شناسایی و برای برطرف کردن آنها، اقدام می کنند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  در این راستا برای جلوگیری از یخ زدگی، همچنان عملیات شن پاشی تداوم دارد و بدین منظور تاکنون ۳۰ تن شن در سطح محدوده منطقه ۱۳ پخش شده است.
محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه با اشاره به عملیات برف‌روبی صبح امروز گفت: با استفاده از ۵ دستگاه شن پاش مکانیزه ، چهار دستگاه خاور ، ۸ دستگاه کامیون و ...بزرگراه های شهید یاسینی، امام علی (ع) و بزرگراه شهید دوران  برف روبی و شن پاشی شد.
وی با بیان اینکه مخازن شن مخصوص در ۴۰ نقطه از منطقه ۱۳ جانمایی شده است، گفت: برای استفاده شهروندان در زمان بارش در این نقاط علاوه بر اینکه کیسه مخصوص شن و نمک جانمایی شده حدود ۵۰۰ کیسه شن در هر ناحیه منطقه دپو شده تا شهروندان با معضلی در این خصوص مواجه نشوند.
محمد هادی علی احمدی خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این محدوده از شهر، ۵ سایت مرکزی در مبادی ورودی شرق تهران و نواحی چهارگانه جانمایی شده که یک سایت مرکزی در بزرگراه شهید دوران و ۴سایت دیگر در نواحی چهارگانه می باشد.

انتهای پیام 

۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 32098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =