برپایی غرفه‌های فرهنگی منطقه ۱۹ در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

شهردار منطقه ۱۹ گفت: غرفه فرهنگی و اجتماعی همراه با جشن خانواده بزرگ ایرانی در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ در خیابان آزادی ضلع شمالی بزرگراه شهید نواب صفوی برپا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به برپایی ایستگاه های متنوع فرهنگی، ورزشی ویژه کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شعار "پرچم افتخار"تصریح کرد: فعالیت های مختلفی در این استیج اجتماعی برگزار می شود می توان به برپایی غرفه های سرگرمی، نقاشی کودک، بهداشت و سلامت، جهاد و مقاومت، رادیو انقلاب با پخش سرودهای حماسی و انقلابی وتوزیع اقلام فرهنگی اشاره کرد.

همچنین در راستای فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی، در این مراسم مطالبی درخصوص مدیریت پسماند، رعایت حقوق شهروندی و آموزش های ترافیکی ارائه می شود. شهردار منطقه از برپایی قلعه شادی، شهربازی، بازی های رایانه ای و استیج کودک نیز در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان در این روز خبر داد.

فرهادی ضمن دعوت از شهروندان انقلابی منطقه گفت: ۱۵ دستگاه اتوبوس به منظور تسهیل حضور از محلات سیزده گانه تدارک دیده شده است.

به گفته این مسئول برپایی پردیس فرهنگی، ایستگاه کودک همراه با  نقاشی و رنگ آمیزی با حضور مربی کودک، اهدای بادکنک با پرچم ایران به کودکان، نقاشی صورت کودکان، توزیع پرچم، سربند، تدارک مسابقات جذاب و اجرای گروه سرود و مارش نظامی با مشارکت مناطق ۱۰، ۲۲ و ۲۱ نیز در رینگ دوم میدان آزادی توسط حوزه بسیج شهرداری منطقه ۱۹ برپا می شود.

انتهای پیام 

۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 32135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =