ترافیک معابر شمال تهران روان است/ نمک پاشی به اندازه کافی انجام شده است

شهردار منطقه ۳ گفت: بارش برف هیچ یک از معابر شمال شهر پایتخت را دچار اختلال نکرده و ترافیک به صورت روان و عادی در جریان است ضمن اینکه عملیات نمک پاشی هم به اندازه کافی انجام شده است.

به گزارش شهر، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ تهران در حاشیه بازدید از ستادهای برف روبی این منطقه گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف، عوامل خدمات شهری منطقه از ساعت اولیه بامداد در آماده باش کامل قرار گرفتند.

حمید جوانی افزود: با شروع بارش برف از ساعت پنج بامداد عملیات شن و نمک پاشی در معابر بزرگراهی و شهری منطقه انجام و هم اکنون در تمامی معابر ۲ نوبت شن و نمک پاشی بطور کامل انجام شده است.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در کلیه معابر این منطقه در حال انجام است گفت: هیچ موردی از یخ زدگی و ‌همچنین لغزندگی در معابر گزارش نشده است.

شهردار منطقه سه با بیان اینکه این منطقه بدلیل وجود بالای مراکز اموزشی، اداری و تجاری در این منطقه شاهد حجم بالای ترددها را شاهد هستیم گفت: تلاش کردیم در زمان بارندگی مردم با کمترین زحمت به مراکز کار و تحصیل برسند و مردم از بارش برف لذت ببرند.

وی گفت: این منطقه با بکارگیری ۸۵۰ نیروی انسانی و ۸۵ دستگاه ماشین آلات تخصصی و غیر تخصصی همچون نمک پاش، محلول پاشی و کامیون تیغه دار مشغول خدمت رسانی هستند.

به گفته او، منطقه سه به یک سایت اصلی و چهار سایت برف روبی مجهز است و در تمامی مخازن نگهداری شن و ماسه شارژ شده است.

شهردار منطقه سه اظهار کرد: طبق دوربین های مرکز کنترل ترافیک تردد خودروها بطور عادی در حال انجام است و مشکلی در این زمینه نداریم.

بر اساس این گزارش، بارش برف در پایتخت از ساعات نخستین امروز شروع شد و شدت بارندگی در مناطق یک، ۲، ۳ و پنج بیشتر است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 32187

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =