شریان‌های عبوری منطقه ۱۴ باز است

شهردار منطقه ۱۴ گفت: با اقدامات بموقع حوزه خدمات شهری به رغم بارش سنگین برف در هیچ نقطه‌ای از معابر و شریان های عبوری منطقه انسداد نداریم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با بیان اینکه همه عوامل خدمت رسان از ساعت ابتدایی صبح و شروع بارش برف در منطقه مشغول انجام وظیفه هستند، افزود: با توجه به پیش بینی که برای بارش برف انجام شده بود و اقدامات بموقعی مانند نمک پاشی و شن پاشی در نقاط مختلف از جمله در شریان های اصلی و مهم، خوشبختانه تردد حالت عادی و وضعیت ترافیکی خوب است و ازدحام و انسداد معابر را شاهد نیستیم.
وی با اشاره به تمهیدات لازم در بزرگراه های اصلی منطقه چون امام علی(ع)، شهید محلاتی ، بسیج ، گفت: علاوه بر این محورها، هیچ معبر و نقطه ای از سطح محلات به‌دلیل بارش برف مسدود نیست.
سالاری پور همچنین گفت: با توجه به دامنه دار بودن برف امروز، دپوی های فرعی شن و نمک در فاصله های کوتاه شارژ می شود واین روند تا عادی شدن شرایط جوی ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر مسدود شدن معابر به دلیل بارش برف اعلام نشده است، یاداور شد: جهت امن و ارام سازی معابر و تسهیل رفت امد ، با شناسایی نقاط حساس، عوامل و اکیپ های شهرداری منطقه ۱۴درسطح معابر استقرار دارند و از کلیه ظرفیت های خودروها، تجهیزات و پتانسیل نیروهای منطقه برای انجام عملیات برف روبی استفاده می شود.
شهردار منطقه با اشاره به تعبیه مخازن کیسه‌های شن در برخی محلات برای دسترسی شهروندان در مواجهه با بروز مشکل ،تعامل با پلیس راهنمایی و رانندگی همچنین افزایش تیم های فعال، یاداور شد: در این راستا چنانچه شهروندان دچار اختلال در تردد شدند و در صورت نیاز به کمک می‌توانند در سامانه نظارتی ۱۳۷ پلاس پیام خود را ثبت کنند.

انتهای پیام 

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 32240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =