تقدیر راهور از مدیریت شهری پایتخت

سرهنگ رازقی گفت: از مدیریت شهری به دلیل تصمیماتی نظیر رایگان شدن حمل و نقل عمومی تا ساعت ۱۰ صبح و نیز توزیع سفر در ساعات مختلف و به تبع آن کاهش میزان ترافیک صبحگاهی تشکر می‌کنم.

سرهنگ  محمد رازقی در گفت و گو با خبرنگار شهر در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح بیست و چهارم بهمن دی ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک به دلیل لغزندگی معابر بودیم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می باشند. 

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی(ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

سرهنگ رازقی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از  پل  صیاد، مسیر جنوب به شمال بزرگراه چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم. خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها به منظور نظم بخشی به بزرگراهها در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: موتورسواران از تردد در معابر و در شرایط بارانی و برفی جدا خودداری نمایند، چرا که این وسیله نقلیه در این شرایط به شدت ناایمن و خطرناک است و با کوچکترین لغزندگی به سرعت از کنترل خارج شده و واژگون می شود.

سرهنگ رازقی بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه در این شرایط بخاطر اینکه میدان دید کم می شود حتما با سرعت مطمئنه تردد کرده و فاصله طولی را حتما با خودروی مقابل رعایت کرده و رانندگی با چراغ روشن را مدنظر داشته باشند و همچنین حتما باک وسیله نقلیه را پر نمایند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از مدیریت شهری بخاطر تصمیمات امروز نظیر رایگان شدن حمل و نقل عمومی تا ساعت ۱۰ صبح و نیز توزیع سفر در ساعات مختلف و به تبع آن کاهش میزان ترافیک صبحگاهی تشکر کرد و گفت: با اقدامات مناسب و به موقع شهرداری به رغم بارش سنگین برف در روز گذشته در هیچ نقطه ای از شهر انسداد نداشتیم که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 32289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =